Syön pähkinöitä koulun vessassa

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Koska en uskalla mennä ruokalaan, kun siellä on liikaa ihmisiä. Ei mikään kovin ihanteellinen ruokailupaikka, mutta ei oo oikeen muutakaan paikkaa. Mun on kuitenkin pakko syödä, koska muuten maha alkaa ilmoittaan kesken tunnin siitä, että en oo syöny ja sitä en halua.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Nyt kyllä tuntuu siltä, että en silti selviä kahta tuntia ilman mahan järjestämää konserttia. Tänään on myös vaan hiljasia ihmisiä koulussa joten kaikki tulee kuulemaan. Oispa vähemmän äänekäs maha. :/
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Voi eii, ikävää kuulla ettet uskaltanut mennä syömään ruokalaan :(
Olisko sun mahdollista jatkossa vaikka päästä jonnekin erilliseen huoneeseen syömään kouluruoka? D: :3
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Voi eii, ikävää kuulla ettet uskaltanut mennä syömään ruokalaan :(
Olisko sun mahdollista jatkossa vaikka päästä jonnekin erilliseen huoneeseen syömään kouluruoka? D: :3
Mä en itseasiassa tiedä. Se olisi kyllä kiva, koska en jokapäivä jaksais syödä vaan jotain pähkinöitä :D Meillä on vaan 30 min. ruokailuaika, joten en ehdi käydä siinä ajassa kotonakaan syömässä.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Mä en itseasiassa tiedä. Se olisi kyllä kiva, koska en jokapäivä jaksais syödä vaan jotain pähkinöitä :D Meillä on vaan 30 min. ruokailuaika, joten en ehdi käydä siinä ajassa kotonakaan syömässä.
Mä suosittelen kysymään! :3
Uskon, ettei todellakaan ole kivaa syödä pelkästään pähkinöitä :(
Uskon myös, että voisi olla mahdollista päästä jonnekin syömään rauhassa! Eiköhän kaikki opettajatkin ymmärtäisi :3
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Siis muistan ku en kasiluokal käyny syömäs ku alko ahistaa mennä ruokalaan ja sit olin ulkona ainnakaverin kaa ruokavälkän ja pari kertaa yks ope tuli sanoo et menkää syömään noh eipä menty koska ei ollu nälkä plus ahisti mennä ,mut siis tälleen jälkeen päin niin ei tolleen kannata tehä koska sit ite ainaki olin kiukku en ku olin monta tuntia syömättä kunnes kotiin pääsin koulusta
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Hei joo älä jatka noin tai hyvä toisaalta että syöt ees jotai mutta tosiaan sano jollekkin opelle et jos pääsisi jonnekki muualle syömään. kyllä ne jonkun paikan uskos järkkäävän.
 
Ylös Pohja