Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
syövälle menetys
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 125428" data-attributes="member: 46"><p>Syöpä vei mun mummon viime talvena. Hänellä oli muistaakseni todettu se syöpä jo vuosia aiemmin, eikä se ollu siitä sitten tietääkseni pahentunut, kunnes joutu joihinki tutkimuksiin ja paljastu että se syöpä on levinny vatsaan tai suolistoon. Siitähän se joutu sit niihin hoitoihin, ja voi aika usein huonosti ja oli heikkona niiden voimakkaiden lääkkeiden takia, ja oli paljon kipuja. Eihän mummo ikinä näyttäny että ois ollu pahoissa kivuissa (vaikka kyllähän sen huomas), eikä silleen toivonut lohdutusta, enkä oikeastaan osannutkaan lohduttaa, en oo koskaan ollut hyvä tunteiden kanssa, en sitten tiiä onko mun vanhemmat yrittäny puhua sille jotain, mutta lohduttamisesta en tiedä juurikaan.</p><p>Sitten joskus viime syksynä tuli tieto että sitä syöpää ei voi enää parantaa, ja siirrytään hoitamaan pelkästään niitä kipuja. Olin ite jo varautunu siihen asiaan, niinku oli muutkin mun perheessä, ja sitten se oli vaan hyväksyttävä että nyt käy näin. Kyllähän sen näki että mummo oli vähän alakuloinen sen jälkeen, mutta se ei ikinä oikeen näyttäny sitä, vaan oli reipas ihan loppuun saakka, oli yhtä puhelias kun aina ennenkin, ja eli päivä kerrallaan, kunnes sitten joutu sairaalaan, eikä palannu sieltä enää kotiin ja eli viimeset kuukaudet siellä, eikä ollut loppua kohden enää tässä maailmassa läsnä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 125428, member: 46"] Syöpä vei mun mummon viime talvena. Hänellä oli muistaakseni todettu se syöpä jo vuosia aiemmin, eikä se ollu siitä sitten tietääkseni pahentunut, kunnes joutu joihinki tutkimuksiin ja paljastu että se syöpä on levinny vatsaan tai suolistoon. Siitähän se joutu sit niihin hoitoihin, ja voi aika usein huonosti ja oli heikkona niiden voimakkaiden lääkkeiden takia, ja oli paljon kipuja. Eihän mummo ikinä näyttäny että ois ollu pahoissa kivuissa (vaikka kyllähän sen huomas), eikä silleen toivonut lohdutusta, enkä oikeastaan osannutkaan lohduttaa, en oo koskaan ollut hyvä tunteiden kanssa, en sitten tiiä onko mun vanhemmat yrittäny puhua sille jotain, mutta lohduttamisesta en tiedä juurikaan. Sitten joskus viime syksynä tuli tieto että sitä syöpää ei voi enää parantaa, ja siirrytään hoitamaan pelkästään niitä kipuja. Olin ite jo varautunu siihen asiaan, niinku oli muutkin mun perheessä, ja sitten se oli vaan hyväksyttävä että nyt käy näin. Kyllähän sen näki että mummo oli vähän alakuloinen sen jälkeen, mutta se ei ikinä oikeen näyttäny sitä, vaan oli reipas ihan loppuun saakka, oli yhtä puhelias kun aina ennenkin, ja eli päivä kerrallaan, kunnes sitten joutu sairaalaan, eikä palannu sieltä enää kotiin ja eli viimeset kuukaudet siellä, eikä ollut loppua kohden enää tässä maailmassa läsnä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
syövälle menetys
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja