Tapahtui amatisurkean (snif, olen häpeäkseni suorittanut tuon eli minulla ei ole mainittavaa koulutusta) naamiaisristeilyllä. Meitä ei ollutkaan kovin paljoa, eikä kaikki tulleet edes hyteistään yökerhoon juhlimaan ja olin myös ainoa, joka pukeutui naamiaisasuun (70-luvun diskomies+tekoviikset, jotka tipahtivat Radio Novan lähetyksen aikana lonkerotuoppiini aiheuttaen naurua juontajassa (oma tarinansa ja niiden tilalle tytöt tekivät meikkikynällä samanlaiset Freddie Mercury-viikset).
Ja lihaksikkaana, uimarin kropan omaavana herkkupeppuna tanssin oppilaskunnan johtajattaren ja tämän lakeilijamisujen kanssa niin puku+ainoa mies seurueessa viestitti nähtävästi joukolle virolaisia homoja (siis oikeasti, varmaan Talinnan NMKY:n vuosikokous oli) vääriä signaaleja ja ne tulivat aina kourimaan minua, yrittivät motittaa, mutta naiset onneksi pelastivat minut.
Sitten kengästäni joskus aamukahdelta katkesi kanta niin linkkasin humalassa kohti hyttiäni alemmalla kannella. Aamulla sitten heräsin outoon oloon, en normaaliin krapulaan ja maalatut viikseni olivat hinkkautuneet ylös alas tyynyä vasten, kaikki vaatteeni olivat siististi viikattuna toiselle sängylle, jota en ollut laskenut alas kun viimeksi olin hytissä käynyt. Tiesin vain, että oli pakko päästä kuumaan suihkuun ja siellä taisin tirauttaa miehisen kyyneleen..