Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Taasko tää alkaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 71771" data-attributes="member: 386"><p>Niin oli, mutta oon sellanen että ylianalysoin aina kauheesti, joten positiivisetkin kommentit tuntuu joskus jopa pienesti loukkaavilta D: Pystyn kyllä aina järjellä miettimään miten asia oikeesti on, mutta miun mieli taas syöttää samaan aikaan asioita mitkä ei pidä paikkaansa, niin en aina tiiä kumpaa pitäs uskoa D: Mut saa kyl olla kiitollinen noista opettajista joita tuolla on <3 Matikan opekin sano et saan tehä matikan kokeen sillon ku haluan D: 7. -ja 8. luokat olin koulussa jossa ei todellakaan huomioitu miun mt-ongelmia yhtään mitenkään; mumistiin vaan että koitahan jaksaa vaikket jaksa. Jos nukuin matikan tunnilla niin kukaan ei kysyny mikä on, bilsassa taas ope katto hieman alaspäin niissä tilanteissa. Puhumattakaan siitä et oisin tarvinnu paljon parempaa tukea matikassa, joka on miulle vaikea aine. Thank god ysillä menin kouluun jossa oli n. 5 ihmistä jotka jälkeenpäin aateltuna pelasti miut, sillä en ois selvinny siitä vuodesta ilman heidän apua ja empatiaa. Anteeks kunnon avautuminen :D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 71771, member: 386"] Niin oli, mutta oon sellanen että ylianalysoin aina kauheesti, joten positiivisetkin kommentit tuntuu joskus jopa pienesti loukkaavilta D: Pystyn kyllä aina järjellä miettimään miten asia oikeesti on, mutta miun mieli taas syöttää samaan aikaan asioita mitkä ei pidä paikkaansa, niin en aina tiiä kumpaa pitäs uskoa D: Mut saa kyl olla kiitollinen noista opettajista joita tuolla on <3 Matikan opekin sano et saan tehä matikan kokeen sillon ku haluan D: 7. -ja 8. luokat olin koulussa jossa ei todellakaan huomioitu miun mt-ongelmia yhtään mitenkään; mumistiin vaan että koitahan jaksaa vaikket jaksa. Jos nukuin matikan tunnilla niin kukaan ei kysyny mikä on, bilsassa taas ope katto hieman alaspäin niissä tilanteissa. Puhumattakaan siitä et oisin tarvinnu paljon parempaa tukea matikassa, joka on miulle vaikea aine. Thank god ysillä menin kouluun jossa oli n. 5 ihmistä jotka jälkeenpäin aateltuna pelasti miut, sillä en ois selvinny siitä vuodesta ilman heidän apua ja empatiaa. Anteeks kunnon avautuminen :D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Taasko tää alkaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja