Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää ilta oli kyllä vähän turhan jännittävä D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 40715" data-attributes="member: 34"><p>Ja sekin menee ihan liian pitkälle että noi euroviisubiisit tuo mieleen asioita ja liittyy vahvasti muistoihin rakkaistani (siis kummelit) koska emt mutta niin se on mutta siis kiitän luojaa siitä että Suomesta lähti bc koska jos ois ollu aksel tai oskr tai joku ni ne on vielä enemmän noihin liittyvii biisei ni en ois kestänyt kuunnella niitä siks. Joopa joo ja miks must tuntuu niiku asiat ei ois enää ollenkaan entisellään (koska mm. Sedu ja janne) mut silti ne on ihan entisellään koska edelleen: timo, hessu, pote. Jepjep vittu. Eihän tässä mitään hätää toki ole.</p><p></p><p>Voi ny vittu, ihan oikeestiko mulla soi päässä vuorotellen se tussen biisi, gjons tearsin biisi ja suutele mun sormusta. Sehän...... Onkin hauskaa. Mitä täs ny enää sanois. On suorastaan epäreilua että mulle käy aina näin :D mikä vittu tää ihastusporukka on??????????? Timppa, Hessu, pote, sedu janne pp aake ja oliko vielä muita? Täähän se vasta onkin. Semmonen porukka sitte on juu. Voiko parempaa enää ollakaan.</p><p></p><p>AINII nyt on muute pakko kuunnella se yks haastis suplast missä oli heikki & heikki koska se jäi sillon kesken koska syyt ja ai vittu en kestä. Ja odotan kans nii vitu kauhulla sitä huomista puol seiskaa. Voi yhen kerran. Aika huutistella.</p><p></p><p>Siis oikeesti. Ymmärrän viel niiku timpan ja hessun ja poten ku ne on ollu jo jonkin aikaa ni oon tottunu mut.... Mut. MITÄ VITTUA on sedu????? Janne?????? Pp????? Aake?????? Ei???? MIKS??????????????? Joo ei vittu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 40715, member: 34"] Ja sekin menee ihan liian pitkälle että noi euroviisubiisit tuo mieleen asioita ja liittyy vahvasti muistoihin rakkaistani (siis kummelit) koska emt mutta niin se on mutta siis kiitän luojaa siitä että Suomesta lähti bc koska jos ois ollu aksel tai oskr tai joku ni ne on vielä enemmän noihin liittyvii biisei ni en ois kestänyt kuunnella niitä siks. Joopa joo ja miks must tuntuu niiku asiat ei ois enää ollenkaan entisellään (koska mm. Sedu ja janne) mut silti ne on ihan entisellään koska edelleen: timo, hessu, pote. Jepjep vittu. Eihän tässä mitään hätää toki ole. Voi ny vittu, ihan oikeestiko mulla soi päässä vuorotellen se tussen biisi, gjons tearsin biisi ja suutele mun sormusta. Sehän...... Onkin hauskaa. Mitä täs ny enää sanois. On suorastaan epäreilua että mulle käy aina näin :D mikä vittu tää ihastusporukka on??????????? Timppa, Hessu, pote, sedu janne pp aake ja oliko vielä muita? Täähän se vasta onkin. Semmonen porukka sitte on juu. Voiko parempaa enää ollakaan. AINII nyt on muute pakko kuunnella se yks haastis suplast missä oli heikki & heikki koska se jäi sillon kesken koska syyt ja ai vittu en kestä. Ja odotan kans nii vitu kauhulla sitä huomista puol seiskaa. Voi yhen kerran. Aika huutistella. Siis oikeesti. Ymmärrän viel niiku timpan ja hessun ja poten ku ne on ollu jo jonkin aikaa ni oon tottunu mut.... Mut. MITÄ VITTUA on sedu????? Janne?????? Pp????? Aake?????? Ei???? MIKS??????????????? Joo ei vittu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää ilta oli kyllä vähän turhan jännittävä D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja