Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää ilta oli kyllä vähän turhan jännittävä D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 40722" data-attributes="member: 34"><p>Siis sen mä vaan sanon että se oli pohjanoteeraus että sedu ja janne tapahtu??????? Se vasta oli pohjanoteeraus ja no siis tietty pp ja aake mut niiku vippi bb:stä tää kaikki alko. Jotenki sitä ei ois voinu uskoo et pahemmaks voi mennä mut voi helvetti. Siis se tilanne että sulla on pohjalla jo sellanen jengi että ei SAATANA ja siihen vaa lisäät noi muut sitte????????? Ja vielä se että tunteet seduu kohtaan on ollu alusta lähtien niin yli meneviä että ei vittu. Siis niin voimakkait tunteit et se oli varsinkin siin jossain kohtaa todella niiku kunnon tunnemyrskyy ja ajattelin sitä about joka sekunti ja ajattelen kyllä vielki paljo mut mietin muitaki toki. Nii oikeest miks tommosii? En mä haluu ees tietää siis oikeest miks tommosii tapahtuu??????????? En tiedä naurattaa kyl mut samal voisin kyl melkee itkee :D ei vittu jaksa. Tää on ollu ihan hulluu pyöritystä ja ei en haluu ees ajatella voi vittu. En tiedä onko tää virhe, varmaan, mutta aion silti kuunnella sen haastiksen joka jäi sillon kesken. Voin huonosti :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 40722, member: 34"] Siis sen mä vaan sanon että se oli pohjanoteeraus että sedu ja janne tapahtu??????? Se vasta oli pohjanoteeraus ja no siis tietty pp ja aake mut niiku vippi bb:stä tää kaikki alko. Jotenki sitä ei ois voinu uskoo et pahemmaks voi mennä mut voi helvetti. Siis se tilanne että sulla on pohjalla jo sellanen jengi että ei SAATANA ja siihen vaa lisäät noi muut sitte????????? Ja vielä se että tunteet seduu kohtaan on ollu alusta lähtien niin yli meneviä että ei vittu. Siis niin voimakkait tunteit et se oli varsinkin siin jossain kohtaa todella niiku kunnon tunnemyrskyy ja ajattelin sitä about joka sekunti ja ajattelen kyllä vielki paljo mut mietin muitaki toki. Nii oikeest miks tommosii? En mä haluu ees tietää siis oikeest miks tommosii tapahtuu??????????? En tiedä naurattaa kyl mut samal voisin kyl melkee itkee :D ei vittu jaksa. Tää on ollu ihan hulluu pyöritystä ja ei en haluu ees ajatella voi vittu. En tiedä onko tää virhe, varmaan, mutta aion silti kuunnella sen haastiksen joka jäi sillon kesken. Voin huonosti :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää ilta oli kyllä vähän turhan jännittävä D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja