Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää ilta oli kyllä vähän turhan jännittävä D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 40725" data-attributes="member: 34"><p>Menee hyvin siis :DDDDDDDDD ja nyt kuuntelen tayloria koska mikään muu musa ei enää pysty tavottaa mun tunteit 🤔🤔🤔🤔 red on se juttu 🙄 burning reeeddddddd 🎶😌 mitkä nostalgiat oikeesti olin vittu yläasteella ku tää albumi tuli. Tsiisus. Ja mulla oli zedd-psykoosit silloin muistaakseni. Ihmettelen kyllä että miten mul oli sillon niin paljon nuoria kuten zedd ja sonny ja joel ja ööö Dominic jos se nyt lasketaan nuoreks. No oha se nuori herraisä ei se oo vieläkään edes 50. Enkä muista siltä ajalta kyl hirveesti ketään älyttömän vanhoja paitsi jotkut irl-ihastukset kuten ehk opettajat mut en tiiä ei varmaa julkkiksii silleen? Mikäköhä vittu siinäki o. Nii no kari oli toki jo silloin mut ei sekään nyt niin vanha oo ja varsinkaan sillon ei ollu ku se oli kymmenisen vuotta nuorempi ku nyt, hah. Joo ei vittu. Kyllä ne tais yllättävän nuoria sillon olla, yllättävän suuri osa ainakin? Mikäköhän muhun sit yhtäkkiä meni 🤔 must tuntuu et tääki vast kunnol alko shiftaa enemmän tähän suuntaan joskus öö oisko ollu 2016? Koska ihastuin costiin silloin ja jotenki mä oon sen jälkeen ollu ihan sekasin. Hmm. Voiskohan siin olla joku yhteys et se sillon alko enemmän olee tämmöstä. Vaikka toki siis aiemminkin joitain mut tuntuu et tää menee vaa vuosi vuodelta enemmän silleen että pappojen määrä vaan kasvaa. 2015 ni sillonki mul oli jotai keissei niiku Lasse ja Roope ja m ja n ja juho ja allu ja Henkka ja no, Putro oli kyl sillon mut seki on... Noh, onhan se nykyään 50v mut sillon oli "paljon" nuorempi xd hmm onks täs oikeest tapahtunu jotai et asiat on menny tälleen lmao vai onko se jotenkin vaa sattumaa XD HMM pistää miettimään. Huvittavaa. Ei kai siinä. Tai siis eihä siin oikeestikaa mitää mut jotenkin mua huvittaa muistella joitain jätkiä joista oon tykännyt koska vaikka siis tosissani tykkäsin niistä ja ihan vitu paljo mut silti must tuntuu oudolt nykyää ajatella. Vaikka on mul tietysti viime aikoinaki ollu esim hobi mut siis emt??? Kuitenkin.</p><p></p><p>Mut on tää kauheeta voi vittu mua vieläkin ahistaa kaikki tunteet mitä oon tuntenu tänää ja eilen myös mut ehkä mun pitäs vaa mennä nukkumaan mut en tiedä D: pelottaa. Ja mietin kaikkee. Kaikki vaan menee mun pääs sillee edes takas sinne tänne tonne. Tuntuu taas niin add:ltä mut mun entine työntekijä sano et mul on varmaa enemmän toisinpäin et siit ahistuksest johtuu keskittymisongelmat. Mut emt. Emt tänääki nää vitu tunteet ja ajatukset on sekottanu iha muutenki mun pään iha täysin mut myös pakko-oireet vähän mut ehk viel enemmän yleensäkin vaa keskittymättömyys ja ajatukset ja tunteet ja kaiken paljous ja on on on liikaa. Asioita. Kyl jotenkin mulla itellä ainakin on sellanen kokemus et mun ajatukset ei pysy kasassa ei sitten yhtään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 40725, member: 34"] Menee hyvin siis :DDDDDDDDD ja nyt kuuntelen tayloria koska mikään muu musa ei enää pysty tavottaa mun tunteit 🤔🤔🤔🤔 red on se juttu 🙄 burning reeeddddddd 🎶😌 mitkä nostalgiat oikeesti olin vittu yläasteella ku tää albumi tuli. Tsiisus. Ja mulla oli zedd-psykoosit silloin muistaakseni. Ihmettelen kyllä että miten mul oli sillon niin paljon nuoria kuten zedd ja sonny ja joel ja ööö Dominic jos se nyt lasketaan nuoreks. No oha se nuori herraisä ei se oo vieläkään edes 50. Enkä muista siltä ajalta kyl hirveesti ketään älyttömän vanhoja paitsi jotkut irl-ihastukset kuten ehk opettajat mut en tiiä ei varmaa julkkiksii silleen? Mikäköhä vittu siinäki o. Nii no kari oli toki jo silloin mut ei sekään nyt niin vanha oo ja varsinkaan sillon ei ollu ku se oli kymmenisen vuotta nuorempi ku nyt, hah. Joo ei vittu. Kyllä ne tais yllättävän nuoria sillon olla, yllättävän suuri osa ainakin? Mikäköhän muhun sit yhtäkkiä meni 🤔 must tuntuu et tääki vast kunnol alko shiftaa enemmän tähän suuntaan joskus öö oisko ollu 2016? Koska ihastuin costiin silloin ja jotenki mä oon sen jälkeen ollu ihan sekasin. Hmm. Voiskohan siin olla joku yhteys et se sillon alko enemmän olee tämmöstä. Vaikka toki siis aiemminkin joitain mut tuntuu et tää menee vaa vuosi vuodelta enemmän silleen että pappojen määrä vaan kasvaa. 2015 ni sillonki mul oli jotai keissei niiku Lasse ja Roope ja m ja n ja juho ja allu ja Henkka ja no, Putro oli kyl sillon mut seki on... Noh, onhan se nykyään 50v mut sillon oli "paljon" nuorempi xd hmm onks täs oikeest tapahtunu jotai et asiat on menny tälleen lmao vai onko se jotenkin vaa sattumaa XD HMM pistää miettimään. Huvittavaa. Ei kai siinä. Tai siis eihä siin oikeestikaa mitää mut jotenkin mua huvittaa muistella joitain jätkiä joista oon tykännyt koska vaikka siis tosissani tykkäsin niistä ja ihan vitu paljo mut silti must tuntuu oudolt nykyää ajatella. Vaikka on mul tietysti viime aikoinaki ollu esim hobi mut siis emt??? Kuitenkin. Mut on tää kauheeta voi vittu mua vieläkin ahistaa kaikki tunteet mitä oon tuntenu tänää ja eilen myös mut ehkä mun pitäs vaa mennä nukkumaan mut en tiedä D: pelottaa. Ja mietin kaikkee. Kaikki vaan menee mun pääs sillee edes takas sinne tänne tonne. Tuntuu taas niin add:ltä mut mun entine työntekijä sano et mul on varmaa enemmän toisinpäin et siit ahistuksest johtuu keskittymisongelmat. Mut emt. Emt tänääki nää vitu tunteet ja ajatukset on sekottanu iha muutenki mun pään iha täysin mut myös pakko-oireet vähän mut ehk viel enemmän yleensäkin vaa keskittymättömyys ja ajatukset ja tunteet ja kaiken paljous ja on on on liikaa. Asioita. Kyl jotenkin mulla itellä ainakin on sellanen kokemus et mun ajatukset ei pysy kasassa ei sitten yhtään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää ilta oli kyllä vähän turhan jännittävä D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja