Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää kuumuus on ihan älytöntä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 51723" data-attributes="member: 34"><p>Mitä helvettiä</p><p></p><p>Mä tiesin heti että täst ei seuraa mitään muuta ku älytöntä rakastumista taas. Tai siis en oikeesti ees muista mitä vittua tapahtui mut herranjumala mä vaan kuuntelin jonkin biisin (muistaakseni it's a sin) ja sit vaa en tiiä mitä vittua tapahtu mut ennen ku huomasinkaa ni olin kattonu liikaa matskui ja-</p><p></p><p>Eih 😭 ja tunsin heti että voi vittu Chris on vaaranpaikka taas</p><p></p><p>Ei helvetin helvetti xd</p><p></p><p>Tämmöset asiat näkee samantien voi jumankauta. En pysty ees itkee lmao, en voi muuta ku nauraa enää näille asioille.</p><p></p><p>Siis</p><p></p><p>MIKS </p><p></p><p>EN PYSTY</p><p></p><p>En pysty kattoo ton äijän lärvii ees tho hhhhhhhhhhh mitä helvettiä nyt</p><p></p><p>Ei siis VITTU</p><p>nyt</p><p></p><p>every day i ask myself why</p><p></p><p>WHY</p><p></p><p>WhY gOd wHy</p><p></p><p>Vittu järki lähti viis miljoonaa vuotta sitten päästä ja nyt pitää vaa yrittää tulla toimeen</p><p></p><p>Oon toki väsyny muutenki ni seki kyl tekee olosta ahistavan mut SILTI myös Chris ja kaikki tää, ai jeesus kristus ku tekee mieli juosta ympyrää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 51723, member: 34"] Mitä helvettiä Mä tiesin heti että täst ei seuraa mitään muuta ku älytöntä rakastumista taas. Tai siis en oikeesti ees muista mitä vittua tapahtui mut herranjumala mä vaan kuuntelin jonkin biisin (muistaakseni it's a sin) ja sit vaa en tiiä mitä vittua tapahtu mut ennen ku huomasinkaa ni olin kattonu liikaa matskui ja- Eih 😭 ja tunsin heti että voi vittu Chris on vaaranpaikka taas Ei helvetin helvetti xd Tämmöset asiat näkee samantien voi jumankauta. En pysty ees itkee lmao, en voi muuta ku nauraa enää näille asioille. Siis MIKS EN PYSTY En pysty kattoo ton äijän lärvii ees tho hhhhhhhhhhh mitä helvettiä nyt Ei siis VITTU nyt every day i ask myself why WHY WhY gOd wHy Vittu järki lähti viis miljoonaa vuotta sitten päästä ja nyt pitää vaa yrittää tulla toimeen Oon toki väsyny muutenki ni seki kyl tekee olosta ahistavan mut SILTI myös Chris ja kaikki tää, ai jeesus kristus ku tekee mieli juosta ympyrää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää kuumuus on ihan älytöntä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja