Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää kuumuus on ihan älytöntä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 51733" data-attributes="member: 34"><p>Tää on taas jotai random spämmäyst vau mahtavaa mut siis</p><p></p><p>Laskin vähän juttuja äsken.</p><p></p><p>Ja</p><p></p><p>Kaikista niistä 118 ihastuksesta, joita oon tässä viime aikoina ajatellut (mutta otetaan huomioon se että tuossa on oikeasti niitä todella lieviäkin mukana, mut anyway) niin niistä 7 (!!) on oikeasti sellasia, jotka tunnen jotenkin irl tai oon tavannu ne niiku irlis et ei oo mikää silleen julkkis kysees. Ne on siis t, l, m, p, v, se random koirankusettaja sillon kerran jonkanimee en ees tiiä ja j. Kauhee ku iteki vaikee pysyy perässä noiden kirjainten kans et kuka olikaan kuka mut ku ei oikee voi kirjottaa nimee tähän 😌😌 mut siis toisaalta täytyy ottaa huomioon et en laskenu tohon kylläkään e:tä tai p:tä (toinen p) esim koska emt miks. Koska en oikeestaan tunne kumpaakaan eikä ne oo silleen irl-tuttuja vaikka toisen kanssa oonkin jutellut ja toisen oon nähny mutta en oo puhunu. Ja molemmat on "julkkiksia". En tiiä miksen vaa sano nimii ku ei kukaan täällä kuitenkaan tiedä mut pakko pelaa varman päälle, oon oikeesti ihan kunnol vainoharhanen tästä asiasta. Mutta siis jos tolle linjalle lähdetään niin en mä kyllä tunne sitä koirankusettajaakaa että... Ja p:kin oli vaa mun opettaja sillon joskus vuosia sitten. M oli vaa samas koulus miljoona vuotta sitten eikä se ollu ees varsinaisesti mun kaveri tai mitään. T:n oon nähny irl oikeesti ehkä about kerran tai kaksi. L:ää en oo nähny vuosiin. V:täkää en muista ees nähneeni vuosiin myöskään. J:kään ei ole mikään mun frendi mut jonkinasteinen tuttu i guess jos niin nyt voi sanoa. Eli en mä niidenkään kanssa mitenkään yhteyksissä varsinaisesti ole. Tai siis ainoo mun viimeaikasista ihastuksista, yks ja ainut, jonka kanssa oon ees jonkinlaisessa yhteydessä ees jotenkuten säännöllisesti on j, vaikka en mä oikeesti sen kanssa juuri puhu mitään koskaa mut kuitenkin nään sitä sillon tällön ja nii et. Mut et käytännössä yhtään kukaan näistä ei oo yhtään mitään jos joidenkin standardeilla mitataan eli "pelkkiä leikki-ihastuksia", niinku jotku vois sanoo, ja silti mun tunteet esimerkiks timppaa ja nikoo kohtaan on enemmän ku ketään sellasta kohtaan jonka oikeesti tunnen. Tosiaan mulla oli pariin kaveriini ihastus joskus, mut ne tunteet ei ollu y-h-t-ä-ä-n mitään ei YHTÄÄN mitään jos vertaa vaikka timppaan ja nikoon. Että :) mitkä näistä sit on ollu niitä leikki-ihastuksia ja mitkä ei. LMAO vittu hädin tuskin muistan edes niistä jutuista mitään, tai siis joo, oli ne tunteet välillä aika vahvan tuntusia, mut ne ei IKINÄ merkinny puoltakaan siitä mitä vaikka just Niko tai melkeen kuka tahansa mun julkkisihastuksista really. Ne tunteet oli jopa lievempiä ku chrisii kohtaan vaikka Chris on sentään melko uus tapaus enkä tiedä siit niin paljon.</p><p></p><p>Tuntuu et alan taas vihaamaan itteeni tän takia mut eihän siinä. Pitää yrittää olla ajattelematta ja mennä vaikka nukkumaan tai jotain, jotta vois unohtaa nää asiat..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 51733, member: 34"] Tää on taas jotai random spämmäyst vau mahtavaa mut siis Laskin vähän juttuja äsken. Ja Kaikista niistä 118 ihastuksesta, joita oon tässä viime aikoina ajatellut (mutta otetaan huomioon se että tuossa on oikeasti niitä todella lieviäkin mukana, mut anyway) niin niistä 7 (!!) on oikeasti sellasia, jotka tunnen jotenkin irl tai oon tavannu ne niiku irlis et ei oo mikää silleen julkkis kysees. Ne on siis t, l, m, p, v, se random koirankusettaja sillon kerran jonkanimee en ees tiiä ja j. Kauhee ku iteki vaikee pysyy perässä noiden kirjainten kans et kuka olikaan kuka mut ku ei oikee voi kirjottaa nimee tähän 😌😌 mut siis toisaalta täytyy ottaa huomioon et en laskenu tohon kylläkään e:tä tai p:tä (toinen p) esim koska emt miks. Koska en oikeestaan tunne kumpaakaan eikä ne oo silleen irl-tuttuja vaikka toisen kanssa oonkin jutellut ja toisen oon nähny mutta en oo puhunu. Ja molemmat on "julkkiksia". En tiiä miksen vaa sano nimii ku ei kukaan täällä kuitenkaan tiedä mut pakko pelaa varman päälle, oon oikeesti ihan kunnol vainoharhanen tästä asiasta. Mutta siis jos tolle linjalle lähdetään niin en mä kyllä tunne sitä koirankusettajaakaa että... Ja p:kin oli vaa mun opettaja sillon joskus vuosia sitten. M oli vaa samas koulus miljoona vuotta sitten eikä se ollu ees varsinaisesti mun kaveri tai mitään. T:n oon nähny irl oikeesti ehkä about kerran tai kaksi. L:ää en oo nähny vuosiin. V:täkää en muista ees nähneeni vuosiin myöskään. J:kään ei ole mikään mun frendi mut jonkinasteinen tuttu i guess jos niin nyt voi sanoa. Eli en mä niidenkään kanssa mitenkään yhteyksissä varsinaisesti ole. Tai siis ainoo mun viimeaikasista ihastuksista, yks ja ainut, jonka kanssa oon ees jonkinlaisessa yhteydessä ees jotenkuten säännöllisesti on j, vaikka en mä oikeesti sen kanssa juuri puhu mitään koskaa mut kuitenkin nään sitä sillon tällön ja nii et. Mut et käytännössä yhtään kukaan näistä ei oo yhtään mitään jos joidenkin standardeilla mitataan eli "pelkkiä leikki-ihastuksia", niinku jotku vois sanoo, ja silti mun tunteet esimerkiks timppaa ja nikoo kohtaan on enemmän ku ketään sellasta kohtaan jonka oikeesti tunnen. Tosiaan mulla oli pariin kaveriini ihastus joskus, mut ne tunteet ei ollu y-h-t-ä-ä-n mitään ei YHTÄÄN mitään jos vertaa vaikka timppaan ja nikoon. Että :) mitkä näistä sit on ollu niitä leikki-ihastuksia ja mitkä ei. LMAO vittu hädin tuskin muistan edes niistä jutuista mitään, tai siis joo, oli ne tunteet välillä aika vahvan tuntusia, mut ne ei IKINÄ merkinny puoltakaan siitä mitä vaikka just Niko tai melkeen kuka tahansa mun julkkisihastuksista really. Ne tunteet oli jopa lievempiä ku chrisii kohtaan vaikka Chris on sentään melko uus tapaus enkä tiedä siit niin paljon. Tuntuu et alan taas vihaamaan itteeni tän takia mut eihän siinä. Pitää yrittää olla ajattelematta ja mennä vaikka nukkumaan tai jotain, jotta vois unohtaa nää asiat.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tää kuumuus on ihan älytöntä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja