Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Tällä hetkellä saan parempaa apua ahdistukseen fyssarilta kuin psykiatriselta sairaanhoitajalta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 92419" data-attributes="member: 154"><p>Vaikka terapian sanotaan auttavan ja olevan kaikkien juttu, niin valitettavasti se ei aina kaikille sovi niiden sen hetkiseen elämäntilanteeseen ja sinun kohdalla juuri näyttää että et ole valmis perehtymään syvemmin sun traumoihin koska on suuri riski että ne aiheuttavat traumaa uudelleen. Valitettavasti ihmisellä pitää olla asiat jokseenkin hyvin ja tukiverkosto ennen kun voi alkaa syvästi käsittelemään asioita. On hyvä että olet saanut nuoriso ohjaajista itsellesi tukiverkoston ja voit viestittää heille kun tarve tulee!</p><p></p><p>Miten koet fysioterapian auttavan? Mä olen itse super kiinnostunut body and mind connection ja teen just mun maisterin tutkimusta siitä. Nyky yhteiskunnassa jotenkin arvostetaan järkeilyä ja hiljennetään keho eikä kuunnella sitä. On jotenkin vahvuuden merkki puskea eteenpäin vaikka kroppa yrityää viestittää että joku on väärin. Totuus on kuitenkin että keho tuntee ennen kun aivot ajattelee ja välillä sun kehosta huolehtiminen ja sen kuunteleminen voi olla paras asia mitä teet mielenterveydellesi!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 92419, member: 154"] Vaikka terapian sanotaan auttavan ja olevan kaikkien juttu, niin valitettavasti se ei aina kaikille sovi niiden sen hetkiseen elämäntilanteeseen ja sinun kohdalla juuri näyttää että et ole valmis perehtymään syvemmin sun traumoihin koska on suuri riski että ne aiheuttavat traumaa uudelleen. Valitettavasti ihmisellä pitää olla asiat jokseenkin hyvin ja tukiverkosto ennen kun voi alkaa syvästi käsittelemään asioita. On hyvä että olet saanut nuoriso ohjaajista itsellesi tukiverkoston ja voit viestittää heille kun tarve tulee! Miten koet fysioterapian auttavan? Mä olen itse super kiinnostunut body and mind connection ja teen just mun maisterin tutkimusta siitä. Nyky yhteiskunnassa jotenkin arvostetaan järkeilyä ja hiljennetään keho eikä kuunnella sitä. On jotenkin vahvuuden merkki puskea eteenpäin vaikka kroppa yrityää viestittää että joku on väärin. Totuus on kuitenkin että keho tuntee ennen kun aivot ajattelee ja välillä sun kehosta huolehtiminen ja sen kuunteleminen voi olla paras asia mitä teet mielenterveydellesi! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Tällä hetkellä saan parempaa apua ahdistukseen fyssarilta kuin psykiatriselta sairaanhoitajalta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja