Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tänään koulussa...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 69226" data-attributes="member: 16"><p>Ruokavälkällä</p><p></p><p>* Minä, I ja S ollaan luokan (sillä on nimiki sillä luokalla mut en laita tähän koska aika iso bustausvaara lol) oven eessä istumassa ja odottamassa et joku ope tulis avaa oven *</p><p>* K (kusipää rinnakkaisluokkalainen) ja T (yks seiskaluokkalainen) tullee käytävälle *</p><p>K: "Jjaa täällä on näköjää I... Ja S ja A:n muija.."</p><p>Minä: "Nii kuka on"</p><p>K: * runklaa ovia * "Nii hä mitä"</p><p>Minä: "Kuka on A:n muija"</p><p>K: "No sinä"</p><p>Minä: "Millä perusteella"</p><p>K: "No sää oot. Ku mää näin eilen sut ja A:n tuolla Kyrpä-kopin (sähkökaappi johon on kirjotettu isolla joskus monia monia monia vuosia sitten "kyrpä") takana suutelemassa"</p><p>Minä: "Joo nii vissiin"</p><p></p><p>Kun matikantunti loppu ja näin ollen siis myös koulu loppui</p><p>Minä: * sidon kenkiä penkillä * "K on muute iha ruton rasittava" (sanoin I:lle)</p><p>A: * kuulee kauempaa mitä sanon * "Ai K vai"</p><p>Minä: "Nii"</p><p>A: "K:han on ihana"</p><p>Minä: * mutisen * "No nii se sun mielestä on ku ei se sulle mittää oo teheny"</p><p>E: "Ai mitä"</p><p>Minä: * toistan saman *</p><p>E: "No siis... Onha se joskus seiskalla A:lle–"</p><p>Minä: "Pyh"</p><p>E: "Nii mitä K:sta"</p><p>Minä: "Että tossa aikasemmin väläkällä se väitti et oli nähäny mut ja A:n pussailemassa Kyrpä-kopin takana. Se edelleen jatkaa sitä muija-asiaa"</p><p>A: * nauraa * "No mitä ihimettä"</p><p>E: * nauraa myös* "Rutto mikä jätkä"</p><p></p><p>Sit mää kuulin ku olin just kävelly torin poikki nii torilla sit A meni K:lta kyselee et "Mitä ruttoa nää oot (mun nimi)lle sanonu"</p><p></p><p><strong>Korostan sitä että en todellakaan oo pussaillu kenenkään kanssa enkä ole kenenkään muija tai mikään muukaan</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 69226, member: 16"] Ruokavälkällä * Minä, I ja S ollaan luokan (sillä on nimiki sillä luokalla mut en laita tähän koska aika iso bustausvaara lol) oven eessä istumassa ja odottamassa et joku ope tulis avaa oven * * K (kusipää rinnakkaisluokkalainen) ja T (yks seiskaluokkalainen) tullee käytävälle * K: "Jjaa täällä on näköjää I... Ja S ja A:n muija.." Minä: "Nii kuka on" K: * runklaa ovia * "Nii hä mitä" Minä: "Kuka on A:n muija" K: "No sinä" Minä: "Millä perusteella" K: "No sää oot. Ku mää näin eilen sut ja A:n tuolla Kyrpä-kopin (sähkökaappi johon on kirjotettu isolla joskus monia monia monia vuosia sitten "kyrpä") takana suutelemassa" Minä: "Joo nii vissiin" Kun matikantunti loppu ja näin ollen siis myös koulu loppui Minä: * sidon kenkiä penkillä * "K on muute iha ruton rasittava" (sanoin I:lle) A: * kuulee kauempaa mitä sanon * "Ai K vai" Minä: "Nii" A: "K:han on ihana" Minä: * mutisen * "No nii se sun mielestä on ku ei se sulle mittää oo teheny" E: "Ai mitä" Minä: * toistan saman * E: "No siis... Onha se joskus seiskalla A:lle–" Minä: "Pyh" E: "Nii mitä K:sta" Minä: "Että tossa aikasemmin väläkällä se väitti et oli nähäny mut ja A:n pussailemassa Kyrpä-kopin takana. Se edelleen jatkaa sitä muija-asiaa" A: * nauraa * "No mitä ihimettä" E: * nauraa myös* "Rutto mikä jätkä" Sit mää kuulin ku olin just kävelly torin poikki nii torilla sit A meni K:lta kyselee et "Mitä ruttoa nää oot (mun nimi)lle sanonu" [B]Korostan sitä että en todellakaan oo pussaillu kenenkään kanssa enkä ole kenenkään muija tai mikään muukaan[/B] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Tänään koulussa...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja