Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tänään on kulunut 20 vuotta wtc iskuista.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 70003" data-attributes="member: 89"><p>Jotenkin aika erikoista, että nyt koko media on täynnä 11. syyskuun aiheisia juttuja. Muina vuosipäivinä kun harvoin näin on ollut. Tosin ei mikään ihme, sillä olihan tää karmea tapaus. :(</p><p></p><p>Mun lukion hissankirjassa ja ympäri mediaa sanotaan, ettei maailma ollut enää entisensä ton tapahtuman jälkeen. Musta on jännä, että oon elänyt tuota "entistä aikaa". Tulee siis vanha olo. </p><p></p><p>Viime keväänä kun tuli Mtv3:sta ohjelma tästä jutusta, niin se jäi kyllä aika paljon mieleen. Ehkä just ton takii, kun maailma muuttui pysyvästi ton päivän jälkeen. Samalla se, kuinka Tarja Halonen sai kuulla ekan kerran tosta tapahtumasta, oli todella mieleenpainuva. Ja siis musta on kyl jotenkin aika surullista se, että maailma muuttu pysyvästi tän jälkeen. Mietityttääkin, millanen maailma ois ollut tänä päivänä, jos tota ei ois tapahtunut. Toisaalta tietty ois tässä ajan varrella voinut tommonen vastaava tapahtua ilman, että 11. syyskuun iskuja olis tapahtunut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 70003, member: 89"] Jotenkin aika erikoista, että nyt koko media on täynnä 11. syyskuun aiheisia juttuja. Muina vuosipäivinä kun harvoin näin on ollut. Tosin ei mikään ihme, sillä olihan tää karmea tapaus. :( Mun lukion hissankirjassa ja ympäri mediaa sanotaan, ettei maailma ollut enää entisensä ton tapahtuman jälkeen. Musta on jännä, että oon elänyt tuota "entistä aikaa". Tulee siis vanha olo. Viime keväänä kun tuli Mtv3:sta ohjelma tästä jutusta, niin se jäi kyllä aika paljon mieleen. Ehkä just ton takii, kun maailma muuttui pysyvästi ton päivän jälkeen. Samalla se, kuinka Tarja Halonen sai kuulla ekan kerran tosta tapahtumasta, oli todella mieleenpainuva. Ja siis musta on kyl jotenkin aika surullista se, että maailma muuttu pysyvästi tän jälkeen. Mietityttääkin, millanen maailma ois ollut tänä päivänä, jos tota ei ois tapahtunut. Toisaalta tietty ois tässä ajan varrella voinut tommonen vastaava tapahtua ilman, että 11. syyskuun iskuja olis tapahtunut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tänään on kulunut 20 vuotta wtc iskuista.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja