Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tänään tapahtu jotain super hämmentävää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 52955" data-attributes="member: 386"><p>Sain tämmösen viestin joltain random tyypiltä:</p><p></p><p>[ATTACH=full]2515[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p>Miulla ei oo _mitään_ hajua kuka tuon lähetti, vaikka kuinka mietin pääni puhki. Ja tuli muuten aika creepy olo tuosta D: Kävin kattomassa hänen WhatsApp -profiilia, niin ei siellä näkyny profiilikuvaa eikä tiedoissakaan ollu yhtään mitään. Ei hän siis kukaan tuttu voi olla, mutta mietin vaan että onko joku mairitteleva lehtimyyjä vai mitä ihmettä D: Tuli mieleen eräänlainen skenaario, mutta luulen että se on melko kaukaa haettua: olin tänään kaupungilla äidin kans, ja joku mies katteli meitä ihan kun se jotenkin tuntis meiät. No sit se tuli hieman myöhemmin pyörällä meiän vierestä ja sano "moi". Oon varmaan sekasin tai jotain, mutta mielikuvitus alko sekä miulla että äidillä (kun kerroin hälle tuosta viestistä) laukkaamaan siihen suuntaan, että se mies ois jollain tavalla saanu miun numeron jostain netistä ja tullu sit laittamaan viestiä D: En kuitenkaan oikein usko tuon olevan mahdollista. Varmaan ois järkevintä olla vastaamatta ollenkaan, mutta mua kutkuttelis kauheesti laittaa joku viesti :D Ja laitoin vielä Googleen tuon numeron, niin siellä vaan luki jotain arvosteluja joissa tyypit luulee sen olevan lehtimyyjä. En löytäny mitään sellasta kommenttia, jossa joku ois vastannu sille.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 52955, member: 386"] Sain tämmösen viestin joltain random tyypiltä: [ATTACH type="full" alt="Screenshot_20210712-194114_Messages.jpg"]2515[/ATTACH] Miulla ei oo _mitään_ hajua kuka tuon lähetti, vaikka kuinka mietin pääni puhki. Ja tuli muuten aika creepy olo tuosta D: Kävin kattomassa hänen WhatsApp -profiilia, niin ei siellä näkyny profiilikuvaa eikä tiedoissakaan ollu yhtään mitään. Ei hän siis kukaan tuttu voi olla, mutta mietin vaan että onko joku mairitteleva lehtimyyjä vai mitä ihmettä D: Tuli mieleen eräänlainen skenaario, mutta luulen että se on melko kaukaa haettua: olin tänään kaupungilla äidin kans, ja joku mies katteli meitä ihan kun se jotenkin tuntis meiät. No sit se tuli hieman myöhemmin pyörällä meiän vierestä ja sano "moi". Oon varmaan sekasin tai jotain, mutta mielikuvitus alko sekä miulla että äidillä (kun kerroin hälle tuosta viestistä) laukkaamaan siihen suuntaan, että se mies ois jollain tavalla saanu miun numeron jostain netistä ja tullu sit laittamaan viestiä D: En kuitenkaan oikein usko tuon olevan mahdollista. Varmaan ois järkevintä olla vastaamatta ollenkaan, mutta mua kutkuttelis kauheesti laittaa joku viesti :D Ja laitoin vielä Googleen tuon numeron, niin siellä vaan luki jotain arvosteluja joissa tyypit luulee sen olevan lehtimyyjä. En löytäny mitään sellasta kommenttia, jossa joku ois vastannu sille. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tänään tapahtu jotain super hämmentävää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja