Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tätä menoa en pääse yli michellestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 66144" data-attributes="member: 34"><p>Ei vittu pakko selittää mun viimeöisest unesta :DDDD taas sarjassamme vitun randomit unet. Olin jossain random paikassa joka saattoi olla mun mummon kämppä tai siis en nyt tiedä oliko se sen kämppä mutta siis ne kerrostalot siinä ja se piha, se koko paketti you know. Enkä oo varma olinko siellä mut muistutti kai vähän sitä? Sit siel oli joku random tyttö, en tiiä olikse kukaan kenet tiiän oikeesti vai vaan joku iha random. Muistan että juttelin sen äitilleki jotain siinä. Siis nyt kun mietin ni mulle tulee kyl vähän mieleen joku Victoria siit tai joku mut en tiiä? Ehkä? Niin en tiedä oliko se Vic vai muistuttiko se sitä mut anyway. Niin muistan että inhosin sitä niin paljon ainakin aluks, siis mä en voinu sietää sitä muijaa. Ja tunne tais olla molemminpuolinen, meil oli jotai random tappeluit siin tai et vittuiltiin toisillemme ja tämmöst. Sitte ku juttelin sen äidin kaa ni se yritti olla silleen juu kyllä se on ihan hyvä tyyppi. Mut sitten yhtäkkiä se ei enää ilmeisesti vihannukaa mua ja alko olee mukava mulle ja olin sillee ööö okei onkohan se sittenkin ihan siedettävä ihminen. Ja joo ja sit probably mulle tuli jotain tunteit siihen ja ilmeisesti meille kehitty joku juttukin siinä sit :DDD niiku öö ok.</p><p></p><p>Niiku, miks :D ja siis oikeest painotan että se raasto mun hermoja niin pahasti ja se oli niin kusipääääää, en ees tajuu kuin voi ärsyyntyy uni-ihmisestä noin paljon :D mutta. Ehkäpä tää kertoo vaan siitä kuinka normaalistikin mun ihastukset raastaa mun hermoja ihan kympillä.</p><p></p><p>Mut huutista jos se muistutti vähän Victoriaa tosin ehkä jotain muutakin mutta en tiedä ketä;__; joka tapauksessa oli kuka oli mut sil oli kunnon sellane bitchmäinen viba :D ja siis nii sinänsä looginen uni koska mua ärsyttää mun ihastukset aina mut silti jotenkin outoo :----D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 66144, member: 34"] Ei vittu pakko selittää mun viimeöisest unesta :DDDD taas sarjassamme vitun randomit unet. Olin jossain random paikassa joka saattoi olla mun mummon kämppä tai siis en nyt tiedä oliko se sen kämppä mutta siis ne kerrostalot siinä ja se piha, se koko paketti you know. Enkä oo varma olinko siellä mut muistutti kai vähän sitä? Sit siel oli joku random tyttö, en tiiä olikse kukaan kenet tiiän oikeesti vai vaan joku iha random. Muistan että juttelin sen äitilleki jotain siinä. Siis nyt kun mietin ni mulle tulee kyl vähän mieleen joku Victoria siit tai joku mut en tiiä? Ehkä? Niin en tiedä oliko se Vic vai muistuttiko se sitä mut anyway. Niin muistan että inhosin sitä niin paljon ainakin aluks, siis mä en voinu sietää sitä muijaa. Ja tunne tais olla molemminpuolinen, meil oli jotai random tappeluit siin tai et vittuiltiin toisillemme ja tämmöst. Sitte ku juttelin sen äidin kaa ni se yritti olla silleen juu kyllä se on ihan hyvä tyyppi. Mut sitten yhtäkkiä se ei enää ilmeisesti vihannukaa mua ja alko olee mukava mulle ja olin sillee ööö okei onkohan se sittenkin ihan siedettävä ihminen. Ja joo ja sit probably mulle tuli jotain tunteit siihen ja ilmeisesti meille kehitty joku juttukin siinä sit :DDD niiku öö ok. Niiku, miks :D ja siis oikeest painotan että se raasto mun hermoja niin pahasti ja se oli niin kusipääääää, en ees tajuu kuin voi ärsyyntyy uni-ihmisestä noin paljon :D mutta. Ehkäpä tää kertoo vaan siitä kuinka normaalistikin mun ihastukset raastaa mun hermoja ihan kympillä. Mut huutista jos se muistutti vähän Victoriaa tosin ehkä jotain muutakin mutta en tiedä ketä;__; joka tapauksessa oli kuka oli mut sil oli kunnon sellane bitchmäinen viba :D ja siis nii sinänsä looginen uni koska mua ärsyttää mun ihastukset aina mut silti jotenkin outoo :----D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tätä menoa en pääse yli michellestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja