Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tätä menoa en pääse yli michellestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 66148" data-attributes="member: 34"><p>NO NYT :DDDD siis tää on jo jotain kohtaloa tai jotain muuta universumin vittuilua taas :Dd what the fuck</p><p></p><p>Oikeesti mä ARVASIN TÄN. tai toisaalta en mut juu toisaalta mä niin arvasin.</p><p></p><p>Oon jo jonkin aikaa kelaillu et koskahan ihastun johonki oasiksesta tai niiku liamii tai noelii and now it kinda happened.</p><p></p><p>Mä en ees kestä. Ööhh mitä. Jotenki mul on nii vittumainen historia ton bändin suhteen. Varmaan eka kerta ku huutistelin jolleki tähä liittyvälle oli se kun tumppi sano jossai haastattelus et se inhoo tai inhos ainaki joskus don't look back in angeriä nii sit siit koko biisist tuli vaa joku random läppä mulle itelleni ja lisäsi sen tumpin soittolistalle koska siit tulee ny mieleen aina se :D ja olin vaa sillee lol ja esim kerran ku se soi jossain, oisko ollu kaupassa tai jossaki, ni tuli heti mieleen tumppi ja olin iha et snif snif.</p><p></p><p>Mutta ei siinä vielä kaikki. Jotenki nyt tässä pikkuhiljaa oon alkanu kuuntelee enemmän oasista, tosin en kovin montaa biisiä mut joitain ja no, stop crying your heart out esim on aika... Noh, asioihin liittyvä biisi. Long story short se soi sillon kerran ku olin ööh j:n ja muiden kanssa ja sinä iltana mietin myös ihan vitusti timppaa ja muita ja ni joten se liittyy niihin kaikkiin vähän ja juu. Ja muistan et oikeestaa jo sillon ihan ku oisin aavistellu et täst seuraa viel mahdollisesti jotain. Tai en tiiä mitä seki oli mutjuu.</p><p></p><p>Mut nii siinä jossain kesussa minkä tein joskus öö no joku aika sitten, ni siin kirjotin just tästä et oasis on joku hiton läppä mulle tai et mul on jotenkin kummallinen fiilis siitä tai et se on jotenkin erityistä mulle vaikka en ees tiedä niin montaa biisiä niilt, mut ku se liittyy asioihin ja emt, weird. Must tuntuu et en osaa ees selittää. Ni mä arvasin et viel salee ihastun liamii tai noelii tai jotain, oikeestaan jo sillon kun kuuntelin sitä tumpin haastatteluu ni mietiskelin et alankohan tykkää niistäki viel jossain vaiheessa. Oikeestaa en tiiä johtuko se viel siitä et ku muahan on aina huvittanu tää mun brittiobsessio ja varsinkin 2019 mul oli paljon mieles just curen tyypit (no ainakin Simon) ja Brian may ja no macca tietysti ja vaikka ketä. Nii varmaa senki takia ajattelin sillon ku kuuntelin sitä haastattelua joskus muistaakseni loppuvuodesta 2019, et jaahas jaahas no jos ne kerran on brittimuusikoita niin eiköhän, eiköhän. Ja varmaan kelasin myös että sopivan ikäsiä. Ööm. Niin.</p><p></p><p>Oikeestaan oonkin tässä jo hyvän aikaa odotellut että koska alkaa tapahtua tällä saralla. Mut kun en mitenkään ihan hirveästi oo kattonu mitään matskuja nii en oo aikasemmin ihastunu. Mut nyt vaa ku katoin jonku livevedon ni olin sillee okay mate why 😭✋</p><p></p><p>Tai en ees tiiä mitä hittoo mut. Eka olin vaa sillee aaa rakastan tätä hiton melodiaa (don't look back in anger tietty) mut sit olin sillee whaaat okei noel kyl ON söpö ja sit vaa jotenki emt, oon nyt shokissa. =]</p><p></p><p>Tää on niin perus:D i hate myself. I just fucking hateeee myseeeelf mut ok</p><p></p><p>Ok tää on normaalia, normaaliakin normaalimpaa 👀😌 mut-</p><p></p><p>What-</p><p></p><p>Niinku siis mä vaan oon shokissa siitä et actually kehitin yhtäkkiä tunteita ja et olin aavistanu tän jo aiemmin, tai siis, mä vaan niin arvasin.</p><p></p><p>Totta kai nää asiat menee näin :D totta kai ne menee, mä niin tiesin tän. Mutta ei se mitään.</p><p></p><p>Ja tottakai kuuntelen täs julen är här niin että tonyn ääni on kyllä ihan jees 😔💖 en kyllä jaksais siitä tykätä tai mitään (enkä jarkosta) mutta noh what can you do.</p><p></p><p></p><p></p><p>No eih :DDDDDDD MIKÄS MUUKAAN BIISI ALKO SOIMAAN KU TÄÄ: [MEDIA=spotify]track/76TpWFiK5YCgw1hy26DWZp[/MEDIA]</p><p></p><p>😬😂 Ensinnäkin kuuntelin tätä aika paljon viime vuonna, loppuvuodesta</p><p>Toiseks tietty kun georgen biisi niin voi lol nyt taas.</p><p></p><p>HAHHAH muistan ku olin jossai lenkillä pimees sillon yks ilta ja kuuntelin tätä ja muita jänniä biisejä ja kelasin tumppia 🤔 idk even</p><p></p><p>Tumppiki on kyllä sellanen jonka vois heittää roskiin 👀🤧</p><p></p><p>Hmmm none of this makes sense</p><p></p><p>Joo emt Noel on kyllä söpö mut nyt ihan oikeesti mulla lähtee järki, mutjoo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 66148, member: 34"] NO NYT :DDDD siis tää on jo jotain kohtaloa tai jotain muuta universumin vittuilua taas :Dd what the fuck Oikeesti mä ARVASIN TÄN. tai toisaalta en mut juu toisaalta mä niin arvasin. Oon jo jonkin aikaa kelaillu et koskahan ihastun johonki oasiksesta tai niiku liamii tai noelii and now it kinda happened. Mä en ees kestä. Ööhh mitä. Jotenki mul on nii vittumainen historia ton bändin suhteen. Varmaan eka kerta ku huutistelin jolleki tähä liittyvälle oli se kun tumppi sano jossai haastattelus et se inhoo tai inhos ainaki joskus don't look back in angeriä nii sit siit koko biisist tuli vaa joku random läppä mulle itelleni ja lisäsi sen tumpin soittolistalle koska siit tulee ny mieleen aina se :D ja olin vaa sillee lol ja esim kerran ku se soi jossain, oisko ollu kaupassa tai jossaki, ni tuli heti mieleen tumppi ja olin iha et snif snif. Mutta ei siinä vielä kaikki. Jotenki nyt tässä pikkuhiljaa oon alkanu kuuntelee enemmän oasista, tosin en kovin montaa biisiä mut joitain ja no, stop crying your heart out esim on aika... Noh, asioihin liittyvä biisi. Long story short se soi sillon kerran ku olin ööh j:n ja muiden kanssa ja sinä iltana mietin myös ihan vitusti timppaa ja muita ja ni joten se liittyy niihin kaikkiin vähän ja juu. Ja muistan et oikeestaa jo sillon ihan ku oisin aavistellu et täst seuraa viel mahdollisesti jotain. Tai en tiiä mitä seki oli mutjuu. Mut nii siinä jossain kesussa minkä tein joskus öö no joku aika sitten, ni siin kirjotin just tästä et oasis on joku hiton läppä mulle tai et mul on jotenkin kummallinen fiilis siitä tai et se on jotenkin erityistä mulle vaikka en ees tiedä niin montaa biisiä niilt, mut ku se liittyy asioihin ja emt, weird. Must tuntuu et en osaa ees selittää. Ni mä arvasin et viel salee ihastun liamii tai noelii tai jotain, oikeestaan jo sillon kun kuuntelin sitä tumpin haastatteluu ni mietiskelin et alankohan tykkää niistäki viel jossain vaiheessa. Oikeestaa en tiiä johtuko se viel siitä et ku muahan on aina huvittanu tää mun brittiobsessio ja varsinkin 2019 mul oli paljon mieles just curen tyypit (no ainakin Simon) ja Brian may ja no macca tietysti ja vaikka ketä. Nii varmaa senki takia ajattelin sillon ku kuuntelin sitä haastattelua joskus muistaakseni loppuvuodesta 2019, et jaahas jaahas no jos ne kerran on brittimuusikoita niin eiköhän, eiköhän. Ja varmaan kelasin myös että sopivan ikäsiä. Ööm. Niin. Oikeestaan oonkin tässä jo hyvän aikaa odotellut että koska alkaa tapahtua tällä saralla. Mut kun en mitenkään ihan hirveästi oo kattonu mitään matskuja nii en oo aikasemmin ihastunu. Mut nyt vaa ku katoin jonku livevedon ni olin sillee okay mate why 😭✋ Tai en ees tiiä mitä hittoo mut. Eka olin vaa sillee aaa rakastan tätä hiton melodiaa (don't look back in anger tietty) mut sit olin sillee whaaat okei noel kyl ON söpö ja sit vaa jotenki emt, oon nyt shokissa. =] Tää on niin perus:D i hate myself. I just fucking hateeee myseeeelf mut ok Ok tää on normaalia, normaaliakin normaalimpaa 👀😌 mut- What- Niinku siis mä vaan oon shokissa siitä et actually kehitin yhtäkkiä tunteita ja et olin aavistanu tän jo aiemmin, tai siis, mä vaan niin arvasin. Totta kai nää asiat menee näin :D totta kai ne menee, mä niin tiesin tän. Mutta ei se mitään. Ja tottakai kuuntelen täs julen är här niin että tonyn ääni on kyllä ihan jees 😔💖 en kyllä jaksais siitä tykätä tai mitään (enkä jarkosta) mutta noh what can you do. No eih :DDDDDDD MIKÄS MUUKAAN BIISI ALKO SOIMAAN KU TÄÄ: [MEDIA=spotify]track/76TpWFiK5YCgw1hy26DWZp[/MEDIA] 😬😂 Ensinnäkin kuuntelin tätä aika paljon viime vuonna, loppuvuodesta Toiseks tietty kun georgen biisi niin voi lol nyt taas. HAHHAH muistan ku olin jossai lenkillä pimees sillon yks ilta ja kuuntelin tätä ja muita jänniä biisejä ja kelasin tumppia 🤔 idk even Tumppiki on kyllä sellanen jonka vois heittää roskiin 👀🤧 Hmmm none of this makes sense Joo emt Noel on kyllä söpö mut nyt ihan oikeesti mulla lähtee järki, mutjoo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tätä menoa en pääse yli michellestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja