Aihe vapaa Täytyykö raskaana mennä Vauvaan

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
495
Eli Vauva.fi foorumille, jossa luonnollisesti keskustellaan vauvoista ja muusta sellaisesta.

En tiedä olenko, siis raskaana, sillä olen odottanut vasta kaksi viikkoa. Mutta silti olen jo miettinyt sitä, millaisia nuoren äidin arkipäivät ovat. Varmaankin kokoaikaista foorumeille kirjoittelua... Hihi

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
291
Itse kyllä kieltämättä koukutuin tosi voimakkaasti someen (ja tosi-teeveeseen...) kun vauva vain söi ja nukkui sylissä kellon ympäri.

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
959
Ei kannata mennä, jos tulee yhtään herkkä ja tunteellinen olo raskaana ollessa niin se paikka on ihan liian raaka. Itse kirjoitin blogia ja demitin kun olin raskaana/oli pieniä lapsia koska paljon mukavampi ympäristö.

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
495
Katoin kaikki yöt vaan Hengenvaarallisesti lihavaa xD
Haha. Katoin joskus lapsena tosi paljon Friitä ja sieltä tuli aina jotain tälläsiä amerikkalaisia ohjelmia. Sitten kun matkustin Amerikkaan niin kotoa kysyttiin että onko siellä oikeesti semmosta ku niissä ohjelmissa XD

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
495
Ei kannata mennä, jos tulee yhtään herkkä ja tunteellinen olo raskaana ollessa niin se paikka on ihan liian raaka. Itse kirjoitin blogia ja demitin kun olin raskaana/oli pieniä lapsia koska paljon mukavampi ympäristö.
Menin kuitenkin ja en saanut vastauksia. Kaikki keskustelu on vapaassa aiheessa. Plääh. Ehkä vaan kirjotan päiväkirjaa toistaiseksi

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,777
Haha. Katoin joskus lapsena tosi paljon Friitä ja sieltä tuli aina jotain tälläsiä amerikkalaisia ohjelmia. Sitten kun matkustin Amerikkaan niin kotoa kysyttiin että onko siellä oikeesti semmosta ku niissä ohjelmissa XD
Minä ja ystäväni mietimme "roadtripiä" Yhdysvaltoihin, joka käsittäisi kaikki mahdolliset Wal-Martit ja pikaruokaravintolat, päättyen dr. Now'n klinikalle.

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
495
En nähnyt sellaisia kuponkikerääjiä enkä muitakaan tosi outoja henkilöitä. Aika paljon pelottavan näkösiä kodittomia kyllä •́⁠ ⁠ ⁠‿ •̀,) ei myöskään kukaan koittanut kaapata meidän autoa keskellä tietä, mitä olin lapsena kuullut siellä tapahtuvan

Ylös Pohja