Aihe vapaa Tajusin eilen että rakastan mun poiccista vaan enemmän kokoajan

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Olin hänen kyydissään yöllä kun se oli töissä. Päädyttiin kuuntelemaan radio deitä ja siitä keskustelemaan jotain uskontojuttuja. Sen jälkeen juteltiin avaruudesta ja universumista ja lopulta kerroin kuinka mulla on tapana kristallien avulla manifestoida. Mulle se on semmoinen lyhyt terapeuttinen hetki itseni kanssa, rauhoittavaa. Ajattelin, että nyt poiccis pitää mua ihan outona kun haaveilen värikkäiden kivien kanssa, mutta sanoi ettei se ole outoa.

Syvälliset keskustelut ja pohdinnat hänen kanssaan on parasta ;__; <3
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Kaipaan sitä suhteen alussa olevaa kuherrusvaihetta niin paljon kun kaikki oli pelkkä vaaleanpunaista höttöä.. =( mutta onnea teille, tuo kuulostaa ihanalta <3
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
822
Kaipaan sitä suhteen alussa olevaa kuherrusvaihetta niin paljon kun kaikki oli pelkkä vaaleanpunaista höttöä.. =( mutta onnea teille, tuo kuulostaa ihanalta <3
Mua kiinnostais jonkunlainen näkökulma sille että milllon tuo vaihe loppuu? Luen usein ajankuluksi hömppäartikkeleita ja "tilastoja" tyypillisistä parisuhteista ja niistä jää aina tosi masentava vaikutelma.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Mua kiinnostais jonkunlainen näkökulma sille että milllon tuo vaihe loppuu? Luen usein ajankuluksi hömppäartikkeleita ja "tilastoja" tyypillisistä parisuhteista ja niistä jää aina tosi masentava vaikutelma.
Se loppuu kun siinä alkaa olla masentavan artikkelin ainesta:D
Eli kun ei oo enää niin paljon titustumista ja "rakastumista" ja se on jo normaalia ja rutiinilla. Kai. Tai näin mä oon sen ymmärtänyt, emmätiiä
 
Ylös Pohja