Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin erään asian ehkä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53033" data-attributes="member: 34"><p>Mutta yhden asian olen ainakin tajunnut! Sen että oon nyt hetken aikaa ollut onnellinen ja vapautunut siitä etten määrittele mun seksuaalisuutta :] näin taitaa olla parasta mun tilanteessa. Sukupuolta en oo myöskään hetkeen kyseenalaistanut, oon nyt vaan kokenu olevani nainen tässä jonkin aikaa, toivottavasti se ei muutu 🤔 voiko tää todella olla näin, tämän on pakko olla unta.... On vaan niin älyttömän vapautunut olo tuon suhteen. En halua pakottaa itseäni lokeroihin. Paitsi sukupuolen suhteen se on ihan ok. Ja nii. Mutta seksuaalisuus on semmonen asia mitä en halua enkä oikeastaan edes voi määritellä, tai silleen että se on mun mielenterveyden kannalta kai parempi sit näin. Emt toki fakta on se että aina on mahdollista että alan seurusteleen saman sukupuolen kanssa, mutta en kyllä ala kutsumaan itseäni sen paremmin heteroksi kuin homoksi kuin bisseksikään. Labels are getting old D: tosiaan toivon että myös sukupuolen kanssa jatkuu tämä ongelmattomuus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53033, member: 34"] Mutta yhden asian olen ainakin tajunnut! Sen että oon nyt hetken aikaa ollut onnellinen ja vapautunut siitä etten määrittele mun seksuaalisuutta :] näin taitaa olla parasta mun tilanteessa. Sukupuolta en oo myöskään hetkeen kyseenalaistanut, oon nyt vaan kokenu olevani nainen tässä jonkin aikaa, toivottavasti se ei muutu 🤔 voiko tää todella olla näin, tämän on pakko olla unta.... On vaan niin älyttömän vapautunut olo tuon suhteen. En halua pakottaa itseäni lokeroihin. Paitsi sukupuolen suhteen se on ihan ok. Ja nii. Mutta seksuaalisuus on semmonen asia mitä en halua enkä oikeastaan edes voi määritellä, tai silleen että se on mun mielenterveyden kannalta kai parempi sit näin. Emt toki fakta on se että aina on mahdollista että alan seurusteleen saman sukupuolen kanssa, mutta en kyllä ala kutsumaan itseäni sen paremmin heteroksi kuin homoksi kuin bisseksikään. Labels are getting old D: tosiaan toivon että myös sukupuolen kanssa jatkuu tämä ongelmattomuus. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin erään asian ehkä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja