Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin erään asian ehkä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53052" data-attributes="member: 34"><p>Siis <em>mitä hemmettiä</em> esim noi krhm eräät kolme oikeen saa aikaan mussa eih en jaksa tätä :D ei enää kiimailua pliis. En tajuu miten noi tekee ton. Varsinkin Paul nyt on niin kuuma et hhhhhhdjjdjdkfkfkflflf juu kiitos vaan. Mitä vittua nyt taas. Varsinkin se kun siihen heittää viel romanttiset tunteet sekaan ni are you fucking kidding me at this point. En enää TAJUA:DDDDDDDDD mitä vitun vittua xDDDDDDDDDDDDD en ymmärrä sitä paitsi mua häiritsee koska Paul tosiaan muistuttaa vähän.... No emt, varmaan montaakin ihmist. Mut niiku. Vegardii?? I think. Ja santtuu kans iha vitusti.</p><p></p><p>Mut siis okei mut en pääse yli tästä videosta ikinä:</p><p>[MEDIA=youtube]hUlR8jWUKd8[/MEDIA]</p><p>:DDDDD please stop.</p><p></p><p>HMM HMM</p><p></p><p>ja kun sanoin et mitä hemmettiä noi kolme oikeen saa aikaan mussa niin tarkotin just Paulii ofc ja sit Chris (🙄) ja timppa (🙄🙄🙄) ja ja tota tota.... Niin. Ne mutta sitten taas toisaalta simon gallup?????????? Ei vittu. Romantic attractionin määrä on ... Paljon. Samoin Brian. Ja macca. Ei helvetti :D ja l tietysti, nyt kun sitä aloin miettimään öhh pitkästä aikaa???? Ei hyvältä tunnu XDDDD vittu must tuntuu et noi ihmiset on saanu mut ihan umpisolmuun ja oon vaa sillee no stop i'm begging i really can't live 🤧🤧🤧🥴 järki lähti aikoja sitten 👋 bye bitch 😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Siis oh goodness jos esim macca ja Brian ois jääny tapahtumatta ni vittu seki olis jo paljon. Huoh........</p><p></p><p>........</p><p></p><p>Jolly good, jolly good 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 i-</p><p></p><p>Also MIKS SIMON GALLUP TAPAHTUI</p><p></p><p>you know, sillon aikoi sitte. What was the reason. Bro. What have i done to deserve this (OOPS sattumalta pieni viittaus siinä crisseen) 🙄🙄🙄🙄</p><p></p><p>OH GOD</p><p></p><p>ja miks crissen pitää olla niin kuuma</p><p>Ja paulin</p><p></p><p>Hot, hot, hot 🥴 (OOPS pieni viittaus siinä the cureen mistä näit oikee tulee taas)</p><p></p><p>Every day i ask myself why.</p><p></p><p>Every day.</p><p></p><p>JA MISTÄ tää syyllisyyden tunne tulee hei haloo en oo ees uskonnollinen (tai no probably oon mut en sillä tavalla ainakaan että "seksuaalisuus on syntiä!!! Kaikki on syntiä!!!") Mut niinku jostain hitosta tää syyllisyys tulee mutta mistä. Tämän takia haluaisin kokea pelkästään romanttisia tunteita eikä mitään kiimailuja pls. Smh at this point i don't know anymore. Emt ehkä tästäkin syyllisyydestä voi syyttää taas kerran yhteiskuntaa lmaooooo. Niiku oikeest vittuako minä sille voin jos seksuaaliset tunteet herää noista ihmisistä 😭😭😭😭😭 ne on vaa liian kuumia.</p><p></p><p>HUOH. ja en tykkää siit et kuuntelen daven soittolistaa koska niiku ööm baby? Mutta mun piti olla jo ajattelematta sitäkin mut en näköjään onnistu. Oh no.</p><p></p><p>Bro mun oli tarkotus vaa chillaa ja kattoo salsui mut mitä mä teen, sekoon henkilöistä. Wtf. Ei helvetti</p><p></p><p>What have i become.</p><p></p><p>Se oli muute iha vitu unreal moment ku heräsin silloin joskus iltapäivällä ja en ees tajunnu mistään mitään ku olin nii unessa, mut tajusin vaa sen et mun pääs soi ihan armottomasti you can call me al (niiku soi tälläkin hetkellä) ja fiilis oli heti sellane "... Ei helvetti nyt tätä elämää taas" niiku ei saatana. Miks toi ihminen tekee tän mulle :D romantic feelings on niiku yks asia mut kokonaan toinen juttu on sexual feelings jotka HÄIRITSEE JA AHDISTAA :D en haluu olla tämmönen hoe vaikka usein en olekaan ku kaikki halut on about poissa mut sit välil oon kyl vitu hoe ja EN TYKKÄÄ TÄSTÄ. Onhan tämäkin...... Yksi tapa elää elämäänsä :DDDDDDDDDDDDDDD vittu. En valinnut tätä :DDDDD i did not want this but what can you do. Sexual attraction pappoja kohtaan on out of control täs vaihees ja eih pls mut tämmönen saatanan saastanen mä ny sit oon vissiin :D taas kerran tuntuu et kadotan itteni en vittu oikeest käsitä kuka oon:D am i real.</p><p></p><p>Voi vittu :DDDDDD i'm just gonna ignore my feelings forever bye.</p><p></p><p>En vaan tajua miten eräät voi olla niin kuumia lääh 🥵 toisaalta... seksuaalisuus on yliarvostettua. Toisaalta... Fucking hot.</p><p></p><p>No ok mitä vittua en ees tykkää davest tho.</p><p></p><p>Tai sitten tykkään. Who knows.</p><p></p><p>Oikeesti human sexuality mitä vittua nyt taas. Explain.</p><p></p><p>PLEASE explain.</p><p></p><p>AAAAAA</p><p></p><p>I'm broken 😭🥺</p><p></p><p>Mut l on semi nuori ja niko myös joten i'm not totally broken. I feel broken tho.</p><p></p><p>Sairas ikävä l:ää tho. Lmao i fucking loved him. Se vaikutti siltä niiku se ois flirttaillu mulle joskus mut en oo varma tho. Tietenkään en osannu tehdä mitään. Mut ehkä se ei ees ollu flirttailua. Joka tapauksessa hävettää ku olin varmaa niin avoin kirja, ihme jos se ei tajunnu mun tunteita. I miss him. Ei kyl pitäs miettii l:ääkään tho ja nää seksuaaliset tunteet on niin häiritseviä mitä vittua. Jopa l:ää kohtaan.</p><p></p><p>Juu no ei ainakaan tarvi miettiä enää tunnenko sexual attraction koska todellakin tunnen, se nyt on eri asia kuinka usein mut anyway sil ei oo välii ku en muutenkaan määrittele itteeni.</p><p></p><p>I'm kinda dying atm 😶🥴</p><p></p><p>Vittu tätä mun spämmiä mut juu i regret nothing.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53052, member: 34"] Siis [I]mitä hemmettiä[/I] esim noi krhm eräät kolme oikeen saa aikaan mussa eih en jaksa tätä :D ei enää kiimailua pliis. En tajuu miten noi tekee ton. Varsinkin Paul nyt on niin kuuma et hhhhhhdjjdjdkfkfkflflf juu kiitos vaan. Mitä vittua nyt taas. Varsinkin se kun siihen heittää viel romanttiset tunteet sekaan ni are you fucking kidding me at this point. En enää TAJUA:DDDDDDDDD mitä vitun vittua xDDDDDDDDDDDDD en ymmärrä sitä paitsi mua häiritsee koska Paul tosiaan muistuttaa vähän.... No emt, varmaan montaakin ihmist. Mut niiku. Vegardii?? I think. Ja santtuu kans iha vitusti. Mut siis okei mut en pääse yli tästä videosta ikinä: [MEDIA=youtube]hUlR8jWUKd8[/MEDIA] :DDDDD please stop. HMM HMM ja kun sanoin et mitä hemmettiä noi kolme oikeen saa aikaan mussa niin tarkotin just Paulii ofc ja sit Chris (🙄) ja timppa (🙄🙄🙄) ja ja tota tota.... Niin. Ne mutta sitten taas toisaalta simon gallup?????????? Ei vittu. Romantic attractionin määrä on ... Paljon. Samoin Brian. Ja macca. Ei helvetti :D ja l tietysti, nyt kun sitä aloin miettimään öhh pitkästä aikaa???? Ei hyvältä tunnu XDDDD vittu must tuntuu et noi ihmiset on saanu mut ihan umpisolmuun ja oon vaa sillee no stop i'm begging i really can't live 🤧🤧🤧🥴 järki lähti aikoja sitten 👋 bye bitch 😭😭😭😭😭😭 Siis oh goodness jos esim macca ja Brian ois jääny tapahtumatta ni vittu seki olis jo paljon. Huoh........ ........ Jolly good, jolly good 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 i- Also MIKS SIMON GALLUP TAPAHTUI you know, sillon aikoi sitte. What was the reason. Bro. What have i done to deserve this (OOPS sattumalta pieni viittaus siinä crisseen) 🙄🙄🙄🙄 OH GOD ja miks crissen pitää olla niin kuuma Ja paulin Hot, hot, hot 🥴 (OOPS pieni viittaus siinä the cureen mistä näit oikee tulee taas) Every day i ask myself why. Every day. JA MISTÄ tää syyllisyyden tunne tulee hei haloo en oo ees uskonnollinen (tai no probably oon mut en sillä tavalla ainakaan että "seksuaalisuus on syntiä!!! Kaikki on syntiä!!!") Mut niinku jostain hitosta tää syyllisyys tulee mutta mistä. Tämän takia haluaisin kokea pelkästään romanttisia tunteita eikä mitään kiimailuja pls. Smh at this point i don't know anymore. Emt ehkä tästäkin syyllisyydestä voi syyttää taas kerran yhteiskuntaa lmaooooo. Niiku oikeest vittuako minä sille voin jos seksuaaliset tunteet herää noista ihmisistä 😭😭😭😭😭 ne on vaa liian kuumia. HUOH. ja en tykkää siit et kuuntelen daven soittolistaa koska niiku ööm baby? Mutta mun piti olla jo ajattelematta sitäkin mut en näköjään onnistu. Oh no. Bro mun oli tarkotus vaa chillaa ja kattoo salsui mut mitä mä teen, sekoon henkilöistä. Wtf. Ei helvetti What have i become. Se oli muute iha vitu unreal moment ku heräsin silloin joskus iltapäivällä ja en ees tajunnu mistään mitään ku olin nii unessa, mut tajusin vaa sen et mun pääs soi ihan armottomasti you can call me al (niiku soi tälläkin hetkellä) ja fiilis oli heti sellane "... Ei helvetti nyt tätä elämää taas" niiku ei saatana. Miks toi ihminen tekee tän mulle :D romantic feelings on niiku yks asia mut kokonaan toinen juttu on sexual feelings jotka HÄIRITSEE JA AHDISTAA :D en haluu olla tämmönen hoe vaikka usein en olekaan ku kaikki halut on about poissa mut sit välil oon kyl vitu hoe ja EN TYKKÄÄ TÄSTÄ. Onhan tämäkin...... Yksi tapa elää elämäänsä :DDDDDDDDDDDDDDD vittu. En valinnut tätä :DDDDD i did not want this but what can you do. Sexual attraction pappoja kohtaan on out of control täs vaihees ja eih pls mut tämmönen saatanan saastanen mä ny sit oon vissiin :D taas kerran tuntuu et kadotan itteni en vittu oikeest käsitä kuka oon:D am i real. Voi vittu :DDDDDD i'm just gonna ignore my feelings forever bye. En vaan tajua miten eräät voi olla niin kuumia lääh 🥵 toisaalta... seksuaalisuus on yliarvostettua. Toisaalta... Fucking hot. No ok mitä vittua en ees tykkää davest tho. Tai sitten tykkään. Who knows. Oikeesti human sexuality mitä vittua nyt taas. Explain. PLEASE explain. AAAAAA I'm broken 😭🥺 Mut l on semi nuori ja niko myös joten i'm not totally broken. I feel broken tho. Sairas ikävä l:ää tho. Lmao i fucking loved him. Se vaikutti siltä niiku se ois flirttaillu mulle joskus mut en oo varma tho. Tietenkään en osannu tehdä mitään. Mut ehkä se ei ees ollu flirttailua. Joka tapauksessa hävettää ku olin varmaa niin avoin kirja, ihme jos se ei tajunnu mun tunteita. I miss him. Ei kyl pitäs miettii l:ääkään tho ja nää seksuaaliset tunteet on niin häiritseviä mitä vittua. Jopa l:ää kohtaan. Juu no ei ainakaan tarvi miettiä enää tunnenko sexual attraction koska todellakin tunnen, se nyt on eri asia kuinka usein mut anyway sil ei oo välii ku en muutenkaan määrittele itteeni. I'm kinda dying atm 😶🥴 Vittu tätä mun spämmiä mut juu i regret nothing. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin erään asian ehkä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja