Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin erään asian ehkä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53063" data-attributes="member: 34"><p>Oofffff en tajuu miks the way vie mut suoraan helmikuuhun takasin. Tai no siis tajuun kyl miks lol ehk siks et kuuntelin sitä sillon vitusti mut niiku-</p><p></p><p>Ainii juma muistin yhen jutun</p><p></p><p>Sillon ku j (ei se j jonka kanssa mulla oli "juttua" vaan se j josta en haluu myöntää että tykkäisin siitä) oli käymäs meillä (vai mitä vittua olikse j ja mitä siin tapahtu, olin probably sekasi sillo muutenki) niin telkkaris oli joku uutisikkuna ja sielt soi hillitön hopeinen kuu eli the way:n suomiversio (by Hela) ja must tuntuu et olin sillee "......" Jäädyin ja qualitymonkey.exe stopped working ku tajusin et se on juurikin se vitun biisi. Ja oikeestaan siinä kohti taisin vast alkaa kuuntelee sitä enemmän. Tossa kohtaa koko biisi oli vaa sellane jonka olin joskus kuullu ehk. Ja nyt tota on jännä muistella koska j ja se meidän magical moment ku meiän sormet kosketti vau 🤦 en tykkää siitä tosin.</p><p></p><p>Vitun unreal fiilis ei juma.</p><p></p><p>Edelleenkin soi tosin se yks ja sama biisi päässä, you can call me al. Mut niin. Mut siis mitä mun pitäs nyt ajatella? Mitä ja mistä ja kenestä? No hessu on ainakin söpö. Macca on ainakin söpö. Siis en VOI olla ihastunut noihin kaikkiin. En yksinkertaisesti voi. Mua oikeest sattuu :D</p><p></p><p>Enkä pääse eroon näistä vitun fiiliksistä ku aaa mitä helvettiä siis</p><p></p><p>Häiritsee vielki se et tunnen marii kohtaa jotai</p><p></p><p>Häiritsee seki viel et tuntuu taas silt et about pitäs tuntee syyllisyyttä täst kaikest</p><p></p><p>Bro what have i done wrong, en mä pysty kontrolloida mun tunteita are you kidding me</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53063, member: 34"] Oofffff en tajuu miks the way vie mut suoraan helmikuuhun takasin. Tai no siis tajuun kyl miks lol ehk siks et kuuntelin sitä sillon vitusti mut niiku- Ainii juma muistin yhen jutun Sillon ku j (ei se j jonka kanssa mulla oli "juttua" vaan se j josta en haluu myöntää että tykkäisin siitä) oli käymäs meillä (vai mitä vittua olikse j ja mitä siin tapahtu, olin probably sekasi sillo muutenki) niin telkkaris oli joku uutisikkuna ja sielt soi hillitön hopeinen kuu eli the way:n suomiversio (by Hela) ja must tuntuu et olin sillee "......" Jäädyin ja qualitymonkey.exe stopped working ku tajusin et se on juurikin se vitun biisi. Ja oikeestaan siinä kohti taisin vast alkaa kuuntelee sitä enemmän. Tossa kohtaa koko biisi oli vaa sellane jonka olin joskus kuullu ehk. Ja nyt tota on jännä muistella koska j ja se meidän magical moment ku meiän sormet kosketti vau 🤦 en tykkää siitä tosin. Vitun unreal fiilis ei juma. Edelleenkin soi tosin se yks ja sama biisi päässä, you can call me al. Mut niin. Mut siis mitä mun pitäs nyt ajatella? Mitä ja mistä ja kenestä? No hessu on ainakin söpö. Macca on ainakin söpö. Siis en VOI olla ihastunut noihin kaikkiin. En yksinkertaisesti voi. Mua oikeest sattuu :D Enkä pääse eroon näistä vitun fiiliksistä ku aaa mitä helvettiä siis Häiritsee vielki se et tunnen marii kohtaa jotai Häiritsee seki viel et tuntuu taas silt et about pitäs tuntee syyllisyyttä täst kaikest Bro what have i done wrong, en mä pysty kontrolloida mun tunteita are you kidding me [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin erään asian ehkä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja