Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin erään asian ehkä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53066" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]UO0N7j9yI10[/MEDIA]</p><p>Ehhh tää on ihan trauma biisi 100 %</p><p></p><p>Liikaa</p><p></p><p>Miks tos pitää mainita west end + Stella McCartney</p><p></p><p>That is beyond me</p><p></p><p>Traumoja traumoja everywhere</p><p></p><p>So many, so many</p><p></p><p>Mutta toisaalta</p><p></p><p>Eksyin YouTubessa jonnekin ja nyt sanon vaan että: Johnny 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺❤️</p><p></p><p>Sekä Dee 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🤧</p><p></p><p>I DON'T FEEL GOOD.</p><p></p><p>ainii vannon et "jolly good" tulee olee sanontavarastossani tästä eteenpäin kiitos John Lennonin. Vitun unreal moment.</p><p></p><p>Tää kaikki jotenki vaa vie mut sinne ku olin just joku vitosluokkalainen ja joko oikeesti ihastuin tai sit "ihastuin" Alice Cooperiin ja VANNON et mun ois sillon pitänyt jo tajuta mitä tää tulee senki jälkeen olee. En tiedä aavistinko sillon, ehkä, mut nii se oli jännää aikaa. Hirveet traumat. Alice on kyl myös vähän semmonen et sil on aina special place in my heart. Ja siis ton keissin jälkeen oon kyl ollu muutenki ihastunu siihen et juu ei se jääny pelkästään sinne ala-aste crushiks myöskään. Oh fucking hell. I'm ded.</p><p></p><p>jolly good, jolly good.</p><p></p><p>Alice on kyl aik bby. Mitä vittua se on nuorempi ku macca. En ees tajunnu. Wtf. Really?????? Bro. Oon aina ollu silleen lol alice on nii vanha mut nah ei ees xD</p><p></p><p>BRUH I'M NOT OKAY.</p><p></p><p>Mitä vittua mikä mun päässä viiraa</p><p></p><p>No i feel like im actually just dead. Mä en haluu.. välttämättä... Ajatella..</p><p></p><p>I... Don't... Wanna.. think.. about.. Johnny... Or... Alice... Please..help..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53066, member: 34"] [MEDIA=youtube]UO0N7j9yI10[/MEDIA] Ehhh tää on ihan trauma biisi 100 % Liikaa Miks tos pitää mainita west end + Stella McCartney That is beyond me Traumoja traumoja everywhere So many, so many Mutta toisaalta Eksyin YouTubessa jonnekin ja nyt sanon vaan että: Johnny 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺❤️ Sekä Dee 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🤧 I DON'T FEEL GOOD. ainii vannon et "jolly good" tulee olee sanontavarastossani tästä eteenpäin kiitos John Lennonin. Vitun unreal moment. Tää kaikki jotenki vaa vie mut sinne ku olin just joku vitosluokkalainen ja joko oikeesti ihastuin tai sit "ihastuin" Alice Cooperiin ja VANNON et mun ois sillon pitänyt jo tajuta mitä tää tulee senki jälkeen olee. En tiedä aavistinko sillon, ehkä, mut nii se oli jännää aikaa. Hirveet traumat. Alice on kyl myös vähän semmonen et sil on aina special place in my heart. Ja siis ton keissin jälkeen oon kyl ollu muutenki ihastunu siihen et juu ei se jääny pelkästään sinne ala-aste crushiks myöskään. Oh fucking hell. I'm ded. jolly good, jolly good. Alice on kyl aik bby. Mitä vittua se on nuorempi ku macca. En ees tajunnu. Wtf. Really?????? Bro. Oon aina ollu silleen lol alice on nii vanha mut nah ei ees xD BRUH I'M NOT OKAY. Mitä vittua mikä mun päässä viiraa No i feel like im actually just dead. Mä en haluu.. välttämättä... Ajatella.. I... Don't... Wanna.. think.. about.. Johnny... Or... Alice... Please..help.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin erään asian ehkä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja