Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tajusin että olisin ehkä nyt ylioppilas, jos...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 47796" data-attributes="member: 154"><p>Mitkä lääkärin paperit ovat kyseessä? Osassa doagnosoinnissa kestää useampi vuosi. Tällä hetkellä olen itse odottanut ADHD assessmenttia jo vuoden ja kuulemma jo ennen pandemiaa oli keskimääräinen odotus aika sen 2 vuotta, ja nyt koronan takia saattaa olla pidempi. Harmittaa kun tarvitsisin tukea opiskelussa mutta olen luultavasti valmistunut jo maisteristakin ennen kuin saan diagnoosin. </p><p></p><p>Mitä tulee menetettyyn nuoruuteen, et sä sitä rahan takia menetä. Sun täytyy nauttia elämästä vaikka sitten ilman rahaa. Vähän luovuutta ja etsiskele internetin ihmeellisestä maailmasta mitä voi tehdä Suomessa rahatta. Ymmärrän että jos on tiettyyn elämän tyyliin tottunut, niin on vaikea siitä pudota. Mutta matkustella ehdit aikuisenakin ja silloin voit niillä matkoilla myös kokea paljon enemmän. Nyt keskity mielenterveyteen ja opintoihin!! Tällä hetkellä vuosi lisää lukiota ja kuuden kesä ilman matkaa tuntuu varmasti vaikealta ja nuoruuden hukkaan heitolta, mutta sun elämän mittapuulla kyse on aika pienestä ajasta. Vaikka susta tulee lain silmissä aikuinen kohta, niin sä olen vielä nuori ainakin kymmenen vuotta vielä!</p><p></p><p>Mutta tuo tilanne mikä teillä on noiden ns. "Vihollisten" takia, kuulostaa ikävältä ja siksi kannattaisi juurikin panostaa sun henkiseen hyvinvointiin just nyt, koska se emotionaalinen damage on paljon vaikrampi korjata kuin taloudellinen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 47796, member: 154"] Mitkä lääkärin paperit ovat kyseessä? Osassa doagnosoinnissa kestää useampi vuosi. Tällä hetkellä olen itse odottanut ADHD assessmenttia jo vuoden ja kuulemma jo ennen pandemiaa oli keskimääräinen odotus aika sen 2 vuotta, ja nyt koronan takia saattaa olla pidempi. Harmittaa kun tarvitsisin tukea opiskelussa mutta olen luultavasti valmistunut jo maisteristakin ennen kuin saan diagnoosin. Mitä tulee menetettyyn nuoruuteen, et sä sitä rahan takia menetä. Sun täytyy nauttia elämästä vaikka sitten ilman rahaa. Vähän luovuutta ja etsiskele internetin ihmeellisestä maailmasta mitä voi tehdä Suomessa rahatta. Ymmärrän että jos on tiettyyn elämän tyyliin tottunut, niin on vaikea siitä pudota. Mutta matkustella ehdit aikuisenakin ja silloin voit niillä matkoilla myös kokea paljon enemmän. Nyt keskity mielenterveyteen ja opintoihin!! Tällä hetkellä vuosi lisää lukiota ja kuuden kesä ilman matkaa tuntuu varmasti vaikealta ja nuoruuden hukkaan heitolta, mutta sun elämän mittapuulla kyse on aika pienestä ajasta. Vaikka susta tulee lain silmissä aikuinen kohta, niin sä olen vielä nuori ainakin kymmenen vuotta vielä! Mutta tuo tilanne mikä teillä on noiden ns. "Vihollisten" takia, kuulostaa ikävältä ja siksi kannattaisi juurikin panostaa sun henkiseen hyvinvointiin just nyt, koska se emotionaalinen damage on paljon vaikrampi korjata kuin taloudellinen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tajusin että olisin ehkä nyt ylioppilas, jos...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja