Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tajusin että olisin ehkä nyt ylioppilas, jos...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 48090" data-attributes="member: 154"><p>Ouch mulla on sama ongelma ollut. Ja ihan rimaa hipoen pääsin englannin läpi. En kirjoittanut ruotsia vaan matikan. Mä en tiedä onko sulle kerrottu koulussa, mutta kannattaa pyytää oppia laittaa sut lukihäiriö testeihin jolloin olet oikeutettu saamaan kompensaatio pisteitä kirjoituksissa jos se näyttää siltä että tämä ongelma on vaikeuttanut sun kirjoituksia. Myöskin tälläinen perheen tilanteen muutos voi oikeuttaa kompensaatio pisteisiin, eli sellaistakin hakemaan!</p><p></p><p>Olisiko sulla mahdollisuutta hakea jonkun sortin kesätöitä? </p><p>Mä itse olen kasvanut rahattomassa perheessä ja meillä ei koskaan käytetty rahaa matkoihin tai muihin, kaikki meni kädestä suuhun suoraan. Mun äiti tosin oli hyvin luova ja aina etsi vaihtoehtoja mitä voisimme tehdä ilman rahaa. Tosin asuimme Helsingissä. Me testattiin kaikki uimarannatu, telttailtiin metsässä, käytiin pyöräretkillä, mustikasta ja herne pelloilla yms. Me myös kerättiin aika paljon pulloja jotta saimme rahaa mm. Uimala lippuun ja jäätelöön. Äiti laitto meidät aina pyöräilemään pitkiäkin matkoja jotta ei mene rahaa bussiin. Toki kaikki tämä on varmasti helpompaa Helsingissä kuin maalla. Kannattaa kuitenkin yrittää vähän luovana miettiä. Ja tosiaan lisätienistiä saada. Nykyään vielä internet aikana voi onnistua löytymään joku pesti jota hoidat kotoota käsin! Ja toinen mikä tuli mieleen on opintolaina. Oletko ottanut opintolainaa? Moni pelkää sitä, mutta taas monelle se on ainoa vaihtoehto. Sä et joudu opintolainasta ongelmiin ja sen takaisin maksu on aika joustavaa.vaikka se on tarkoitettu opintoihin, niin sen nostaminen esim kesälle on sallittua jolloin voit nauttia kesästäsi, mikä on mielenterveydellessi hyväksi joka sitä kautta auttaa sun opiskelu motivaatioon ja auttaa sua suorittamaan opinnot loppuun!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 48090, member: 154"] Ouch mulla on sama ongelma ollut. Ja ihan rimaa hipoen pääsin englannin läpi. En kirjoittanut ruotsia vaan matikan. Mä en tiedä onko sulle kerrottu koulussa, mutta kannattaa pyytää oppia laittaa sut lukihäiriö testeihin jolloin olet oikeutettu saamaan kompensaatio pisteitä kirjoituksissa jos se näyttää siltä että tämä ongelma on vaikeuttanut sun kirjoituksia. Myöskin tälläinen perheen tilanteen muutos voi oikeuttaa kompensaatio pisteisiin, eli sellaistakin hakemaan! Olisiko sulla mahdollisuutta hakea jonkun sortin kesätöitä? Mä itse olen kasvanut rahattomassa perheessä ja meillä ei koskaan käytetty rahaa matkoihin tai muihin, kaikki meni kädestä suuhun suoraan. Mun äiti tosin oli hyvin luova ja aina etsi vaihtoehtoja mitä voisimme tehdä ilman rahaa. Tosin asuimme Helsingissä. Me testattiin kaikki uimarannatu, telttailtiin metsässä, käytiin pyöräretkillä, mustikasta ja herne pelloilla yms. Me myös kerättiin aika paljon pulloja jotta saimme rahaa mm. Uimala lippuun ja jäätelöön. Äiti laitto meidät aina pyöräilemään pitkiäkin matkoja jotta ei mene rahaa bussiin. Toki kaikki tämä on varmasti helpompaa Helsingissä kuin maalla. Kannattaa kuitenkin yrittää vähän luovana miettiä. Ja tosiaan lisätienistiä saada. Nykyään vielä internet aikana voi onnistua löytymään joku pesti jota hoidat kotoota käsin! Ja toinen mikä tuli mieleen on opintolaina. Oletko ottanut opintolainaa? Moni pelkää sitä, mutta taas monelle se on ainoa vaihtoehto. Sä et joudu opintolainasta ongelmiin ja sen takaisin maksu on aika joustavaa.vaikka se on tarkoitettu opintoihin, niin sen nostaminen esim kesälle on sallittua jolloin voit nauttia kesästäsi, mikä on mielenterveydellessi hyväksi joka sitä kautta auttaa sun opiskelu motivaatioon ja auttaa sua suorittamaan opinnot loppuun! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tajusin että olisin ehkä nyt ylioppilas, jos...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja