Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin tänään että minun ensiapu "villitykseni" ei ehkä olekkaan ollut ihan lyhyt villitys
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 42648" data-attributes="member: 167"><p>Joo, mutta mä olen tällänen, joka ei saa ikinä mitään päätettyä. D: Kahenki koulun välillä mietin yötä päivää monta kuukautta, kumman laitan ja lopputulos oli se, että oli pakko laittaa vain toinen ekaks ja toinen tokaks, kun en vaan osannut päättää. Mutta uskon kyllä että ammattikorkeakoulun valinnasta tulee helpompi vaikka sen vaikutus elämään onkin ehkä suurempi. :D Koska sitä valitessa ei oo niin paljon erilaisia asioita, jotka vaikuttaa siihen ja onhan se ihan eri asia miettiä kahen saman alan ammattikorkeen välillä, kuin lukion ja amiksen, kun niissä kuitenkin hyödyt ja haitat on niin erilaiset.</p><p></p><p>Ja tiiän kyllä ettei mun mielipiteet välttämättä pysy samoina, mutta oon silti aika varma ettei ainakaan mitään yhtä yksittäistä selkeetä ammattia oo, mihin haluaisin muita enemmän. Mulla aina vaihtelee se, mikä ammatti kiinnostaa eniten. Ja niin aionkin tehdä, että valitsen yhden ja opiskelen sitä, mutta on se silti harmi, kun ei voi vaan elää Barbie-elämää ja tehä useempaa ammattii samaan aikaan. D:</p><p></p><p>Työllisyys on kaikissa huono. Palkka on kaikissa huono. Kuolutuksen kesto on kaikissa sama tai suunnilleen sama. Joskus kyllä demissä kysyin josko joku tietäis jotain ammatteja, joissa pääsis käyttää luovuutta, mutta olis okei työtilanne ja palkkaus. Aattelin, et voisin sitä kautta löytää jonkun hyvän ammatin, josta tykkäisin, tai sit opiskella semmoseen, jos ekaks opiskeltu ammatti ei työllistäkään. Tuli kyllä pari ehdotusta. Ainaki kulttuurituottaja ja taideterapeutti, joista toi kulttuurituottaja vaikuttaa kiinnostavammalta, mutta kuitenki haluisin mieluummin media-alalle(toisaalta nääkin voi kai jotenkin yhdistää) niin meen opiskelee mieluummin sitä. Ja sit jotkut sano siinä keskustelussa miettineensä nuorena rahaa ja silleen, mutta se ei oo oikea peruste miettiä, mitä elämällään tekee eli ilmesesti en edes saa miettiä noita juttuja... :D</p><p></p><p>En usko, että menetän kiinnostusta, kun se on säilynyt niin pitkään, mutta ainahan voi kouluttautua uudestaan. Jollekin uudelle epävarmalle alalle. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 42648, member: 167"] Joo, mutta mä olen tällänen, joka ei saa ikinä mitään päätettyä. D: Kahenki koulun välillä mietin yötä päivää monta kuukautta, kumman laitan ja lopputulos oli se, että oli pakko laittaa vain toinen ekaks ja toinen tokaks, kun en vaan osannut päättää. Mutta uskon kyllä että ammattikorkeakoulun valinnasta tulee helpompi vaikka sen vaikutus elämään onkin ehkä suurempi. :D Koska sitä valitessa ei oo niin paljon erilaisia asioita, jotka vaikuttaa siihen ja onhan se ihan eri asia miettiä kahen saman alan ammattikorkeen välillä, kuin lukion ja amiksen, kun niissä kuitenkin hyödyt ja haitat on niin erilaiset. Ja tiiän kyllä ettei mun mielipiteet välttämättä pysy samoina, mutta oon silti aika varma ettei ainakaan mitään yhtä yksittäistä selkeetä ammattia oo, mihin haluaisin muita enemmän. Mulla aina vaihtelee se, mikä ammatti kiinnostaa eniten. Ja niin aionkin tehdä, että valitsen yhden ja opiskelen sitä, mutta on se silti harmi, kun ei voi vaan elää Barbie-elämää ja tehä useempaa ammattii samaan aikaan. D: Työllisyys on kaikissa huono. Palkka on kaikissa huono. Kuolutuksen kesto on kaikissa sama tai suunnilleen sama. Joskus kyllä demissä kysyin josko joku tietäis jotain ammatteja, joissa pääsis käyttää luovuutta, mutta olis okei työtilanne ja palkkaus. Aattelin, et voisin sitä kautta löytää jonkun hyvän ammatin, josta tykkäisin, tai sit opiskella semmoseen, jos ekaks opiskeltu ammatti ei työllistäkään. Tuli kyllä pari ehdotusta. Ainaki kulttuurituottaja ja taideterapeutti, joista toi kulttuurituottaja vaikuttaa kiinnostavammalta, mutta kuitenki haluisin mieluummin media-alalle(toisaalta nääkin voi kai jotenkin yhdistää) niin meen opiskelee mieluummin sitä. Ja sit jotkut sano siinä keskustelussa miettineensä nuorena rahaa ja silleen, mutta se ei oo oikea peruste miettiä, mitä elämällään tekee eli ilmesesti en edes saa miettiä noita juttuja... :D En usko, että menetän kiinnostusta, kun se on säilynyt niin pitkään, mutta ainahan voi kouluttautua uudestaan. Jollekin uudelle epävarmalle alalle. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tajusin tänään että minun ensiapu "villitykseni" ei ehkä olekkaan ollut ihan lyhyt villitys
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja