Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tarkoittaako tää sitä että olen vain tyhmä ja surullinen tapaus ja tuun vielä syrjäytymään ikuisesti?? Oon oikeasti huolissani…
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Xanor" data-source="post: 117338" data-attributes="member: 315"><p>Lasken itse kyllä melkein kaikki laskut laskimella. Päähäni en enää luota. Perus matematiikka tai muistaminen ei oo ongelma, mutta se on toi päässä laskeminen.</p><p></p><p>Kassatyö aiheutti mulle vaikeuksia kun joka päivä kassasta puuttui euroja tai senttejä. En tosiaan ollut hyvä laskemaan kolikoita ja seteleitä nopeasti ja täsmällisesti. Mä olin aina yllättynyt kun mun kassassa oli täysin oikea määrä rahaa...</p><p></p><p>Sormilla voi laskea yllättävän vaikeitakin laskutoimituksia nopeasti. Harmi etten tienny tästä koulussa. Olis voinu helpottaa elämää paljon. Mutta vapaa-ajalla voi opetella jos jaksaa.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]RSHDTsDebpY[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xanor, post: 117338, member: 315"] Lasken itse kyllä melkein kaikki laskut laskimella. Päähäni en enää luota. Perus matematiikka tai muistaminen ei oo ongelma, mutta se on toi päässä laskeminen. Kassatyö aiheutti mulle vaikeuksia kun joka päivä kassasta puuttui euroja tai senttejä. En tosiaan ollut hyvä laskemaan kolikoita ja seteleitä nopeasti ja täsmällisesti. Mä olin aina yllättynyt kun mun kassassa oli täysin oikea määrä rahaa... Sormilla voi laskea yllättävän vaikeitakin laskutoimituksia nopeasti. Harmi etten tienny tästä koulussa. Olis voinu helpottaa elämää paljon. Mutta vapaa-ajalla voi opetella jos jaksaa. [MEDIA=youtube]RSHDTsDebpY[/MEDIA] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tarkoittaako tää sitä että olen vain tyhmä ja surullinen tapaus ja tuun vielä syrjäytymään ikuisesti?? Oon oikeasti huolissani…
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja