Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Tavallaan haluisin tehä kaikkea kivaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 60304" data-attributes="member: 386"><p>Näin arvelinkin asian olevan, mutta kun on yleistyny ahdistuneisuushäiriö niin heti alkaa kaiken maailman spekulaatiot D: Joten kiitos kun sanoit tuon, sillä monesti tarviin sellasen vahvistuksen joltain ulkopuoliselta ettei mutehtiminen jatku loputtomiin. Ongelmani on just tuo että pyrin aina täydellisyyteen ja otan liikaa stressiä oikeestaan jokasesta asiasta, vaikka se sit oiskin joku kiva harrastus, jonka tarkotuksena on antaa eikä viedä voimia. Tällä hetkellä käyn ratsastusterapiassa kerran viikossa (nyt tosin ollu hieman väljempää) ja maalailen, tosin sitä teen kyllä aika harvoin. Käyn myös sillon tällön salilla. Nuo auttaa jotenkuten, mutta välillä tuntuu ettei oikein mikään saa mua unohtamaan hetkeks niitä ikäviä asioita D: Aina edes se ei auta, että oon tallilla miulle tärkeen hevosen vierellä. Toki se rauhottaa oloa yleensä, mutta en koskaan pysty täysin olemaan siinä hetkessä kun päässä vilisee tuhat ja yks ajatusta. Varmaan ainoo hetki moneen vuoteen kun oon saanu ajatukset 100% pois kaikesta pahasta on se kun olin osastolla ja toimintaterapeutti teki semmosen pallohieronnan nystyräpallolla, niin että makasin mahallani ja tyynyn kanssa patjalla ja hän kävi kaikki alueet läpi selästä ja jaloista. Se oli jotain aivan ihanaa, ja oonkin miettiny että pitäs ostaa sellanen pallo kotiin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 60304, member: 386"] Näin arvelinkin asian olevan, mutta kun on yleistyny ahdistuneisuushäiriö niin heti alkaa kaiken maailman spekulaatiot D: Joten kiitos kun sanoit tuon, sillä monesti tarviin sellasen vahvistuksen joltain ulkopuoliselta ettei mutehtiminen jatku loputtomiin. Ongelmani on just tuo että pyrin aina täydellisyyteen ja otan liikaa stressiä oikeestaan jokasesta asiasta, vaikka se sit oiskin joku kiva harrastus, jonka tarkotuksena on antaa eikä viedä voimia. Tällä hetkellä käyn ratsastusterapiassa kerran viikossa (nyt tosin ollu hieman väljempää) ja maalailen, tosin sitä teen kyllä aika harvoin. Käyn myös sillon tällön salilla. Nuo auttaa jotenkuten, mutta välillä tuntuu ettei oikein mikään saa mua unohtamaan hetkeks niitä ikäviä asioita D: Aina edes se ei auta, että oon tallilla miulle tärkeen hevosen vierellä. Toki se rauhottaa oloa yleensä, mutta en koskaan pysty täysin olemaan siinä hetkessä kun päässä vilisee tuhat ja yks ajatusta. Varmaan ainoo hetki moneen vuoteen kun oon saanu ajatukset 100% pois kaikesta pahasta on se kun olin osastolla ja toimintaterapeutti teki semmosen pallohieronnan nystyräpallolla, niin että makasin mahallani ja tyynyn kanssa patjalla ja hän kävi kaikki alueet läpi selästä ja jaloista. Se oli jotain aivan ihanaa, ja oonkin miettiny että pitäs ostaa sellanen pallo kotiin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Tavallaan haluisin tehä kaikkea kivaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja