te jotka liityitte myöhemmin varasijaan

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
alkoi siis kiinnostamaan, kun luin noita uusia profiiliviestejä uusille varaaneille.
jos liityitte myöhemmin, niinkuin mie, niin luultavasti ootte saaneet jonkinlaisen tervetuliaislahjan. mie sain kisun Peruukkitelineeltä. 🐈

erittäin turha keskustelu, mutta vastailkaas siltikin ihmeessä.

(edit: vieraskirjaa selaillessani huomasin saaneeni myös keksin hemulinladalta. :D)

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
Olen ollut täällä päivästä 1 lähtien joten en saanut mitään://
Mutta hyvä että teette keskusteluja niin paikka pysyy hengissä.
Mitenkä sä muuten tänne päädyit?
mie olin ja keskustelin myös demissä kuten valtaosa täältä. liityin sinne muistaakseni vuonna 2010, mutta pari vuotta siellä keskustelemisen jälkeen päätin pitää taukoa. liityin sitten uudestaan noin vuosi ennen, kuin demi päätettiin sulkea. aattelin sulkemisen yhteydessä, että tässä on hyvä tilaisuus päästä eroon liiasta nettipalstoilla heilumisesta, kun olin aika aktiivinenkin sen viimeisen vuoden ajan. mutta kun pari kuukautta ilman nettikirjoittelua oli tullut täyteen, en pystynyt enää olla liittymättä varasijaan kun kerran tiesin että tällainen demin korvike oli olemassa. onneksi liityin, tää on ollut ihana paikka ja paljon positiivisempi kuin demi! tunsin oloni tervetulleeksi vaikka hieman myöhemmin liityinkin.

RilliPöllö

Alisuoriutuva ylisuorittaja
Reaktioarvo
592
mie olin ja keskustelin myös demissä kuten valtaosa täältä. liityin sinne muistaakseni vuonna 2010, mutta pari vuotta siellä keskustelemisen jälkeen päätin pitää taukoa. liityin sitten uudestaan noin vuosi ennen, kuin demi päätettiin sulkea. aattelin sulkemisen yhteydessä, että tässä on hyvä tilaisuus päästä eroon liiasta nettipalstoilla heilumisesta, kun olin aika aktiivinenkin sen viimeisen vuoden ajan. mutta kun pari kuukautta ilman nettikirjoittelua oli tullut täyteen, en pystynyt enää olla liittymättä varasijaan kun kerran tiesin että tällainen demin korvike oli olemassa. onneksi liityin, tää on ollut ihana paikka ja paljon positiivisempi kuin demi! tunsin oloni tervetulleeksi vaikka hieman myöhemmin liityinkin.
Mahtava kuulla että viihdyt!
Tämä paikka tosiaan on ilmapiiriltään *hiukkasen* positiivisempi ja rennompi kuin suuri ja kunnioitettu demi.fi oli :D

Reaktioarvo
5,133
Tulin sen verran aikaisessa vaiheessa, että en ole saanut keneltäkään tervetuliaislahjaa, mutta olen itse antanut useille uusille varaaneille sellaisen. :D Tänäänkin jo kai kahdelle. On ollut hyvät pari vuorokautta uusien rekisteröintien kanssa, viisi uutta varaania vissiin parin päivän sisään.

Reaktioarvo
27
Hmm, mikä sitten määritetään "myöhemmin". Ite loin käyttäjän niin matalaprofiilisesti kuin pystyin ja vältyin lahjoilta ehkä siksi.

Ylös Pohja