Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 83653" data-attributes="member: 112"><p>Esimerkkinä nyt vaikka se, että en uskalla mennä suojatien yli, jos on ruuhka aika. Tänään kiersin kolme kertaa pidemmän matkan kauppaan, koska suojatien kohdalla meni niin paljon autoja ja en halunnut olla häiriöksi, joten kävelin ohi. Tunnelin jälkeen olisin voinut mennä toisiksi lyhyimmän reitin, mutta koska olin tien toiselta puolelta kävellyt juuri bussipysäkillä olleiden ihmisten ohi, ajattelin, että ne ihmettelisi sitä, että en mennyt siitä suojatien yli vaan kiersin tunnelin kautta kaksi kertaa pidemmän matkan. Päädyin sitten menemään sen vielä pidemmän reitin joka on tuttu ja rauhallinen ja lopulta selvisin kauppareissusta. Tiedän, että ketään ei olisi kiinnostanut tai edes haitannut se, että olisin mennyt suojatien yli tai kiertänyt sen vähän pidemmän reitin, mutta en vaan tykkää siitä, että mua katsotaan ja siksi suojatiet on ruuhka aikoina mulle vaikeita. </p><p></p><p>Ensimmäistä kertaa melkeen kahteen viikkoon olin myös menossa kouluun, mutta vaihteeksi just, kun olin lähdössä bussipysäkille iski taas mahakipu ja bussikin oli kerrankin etuajassa, joten lopulta näin vaan bussin, joka meni mun ohi vähän ennen, kun ehdin pysäkille. Ärsyttää, koska olin vielä vahingossa eilen laittanut puhelimeen hälytyksen puolituntia ennen, kun mun piti lähteä pysäkille ja siinä oli tekstinä "pakko” ja se sai mut edes yrittämään vikalle tunnille lähtemistä ja sitten kävi näin. En muista mitä varten olin joskus laittanut ton hälytyksen, mutta nyt se ainakin sopi tilanteeseen, vaikka lopulta kaikki menikin sitten taas aika huonosti. Kävin kuitenkin kirjastossa ja pakko sanoa, että tykkään kirjastoista nykyään aika paljon, kun kaikki on hiljaa ja saa olla rauhassa. (:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 83653, member: 112"] Esimerkkinä nyt vaikka se, että en uskalla mennä suojatien yli, jos on ruuhka aika. Tänään kiersin kolme kertaa pidemmän matkan kauppaan, koska suojatien kohdalla meni niin paljon autoja ja en halunnut olla häiriöksi, joten kävelin ohi. Tunnelin jälkeen olisin voinut mennä toisiksi lyhyimmän reitin, mutta koska olin tien toiselta puolelta kävellyt juuri bussipysäkillä olleiden ihmisten ohi, ajattelin, että ne ihmettelisi sitä, että en mennyt siitä suojatien yli vaan kiersin tunnelin kautta kaksi kertaa pidemmän matkan. Päädyin sitten menemään sen vielä pidemmän reitin joka on tuttu ja rauhallinen ja lopulta selvisin kauppareissusta. Tiedän, että ketään ei olisi kiinnostanut tai edes haitannut se, että olisin mennyt suojatien yli tai kiertänyt sen vähän pidemmän reitin, mutta en vaan tykkää siitä, että mua katsotaan ja siksi suojatiet on ruuhka aikoina mulle vaikeita. Ensimmäistä kertaa melkeen kahteen viikkoon olin myös menossa kouluun, mutta vaihteeksi just, kun olin lähdössä bussipysäkille iski taas mahakipu ja bussikin oli kerrankin etuajassa, joten lopulta näin vaan bussin, joka meni mun ohi vähän ennen, kun ehdin pysäkille. Ärsyttää, koska olin vielä vahingossa eilen laittanut puhelimeen hälytyksen puolituntia ennen, kun mun piti lähteä pysäkille ja siinä oli tekstinä "pakko” ja se sai mut edes yrittämään vikalle tunnille lähtemistä ja sitten kävi näin. En muista mitä varten olin joskus laittanut ton hälytyksen, mutta nyt se ainakin sopi tilanteeseen, vaikka lopulta kaikki menikin sitten taas aika huonosti. Kävin kuitenkin kirjastossa ja pakko sanoa, että tykkään kirjastoista nykyään aika paljon, kun kaikki on hiljaa ja saa olla rauhassa. (: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja