Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 83774" data-attributes="member: 34"><p>Minäkin normaalisti oon tykännyt mutta enää en uskalla. Meen hirveeseen paniikkiin. Muistan kuinka mukava oli mennä kouluun kun oli pitkä bussimatka ja sai vaan kuunnella musaa ja hengähtää eikä tarvinnut (yleensä) puhua ihmisille ellei joku sitten bussissa puhunu.</p><p></p><p>Mutta tälle pelolle on monia muitakin syitä mutta siis yks syy on just nää vatsakivut ja nää. En tajuu yhtään jos sullakin kerta on vatsakipuja ja jännitysvatsaa tai jotaki vastaavaa ni miten helvetissä uskallat bussiin. Mä en enää vaan pysty. En ymmärrä miten se sillon ennen suju ku vettä vaan? Vaikka mulla oli silloinkin ihan sama kun nyt vaikka ehkä osittain vähän lievempänä tai en tiiä. Niiku oikeesti jos sattuu about joka päivä vatsaan ainakin jonki verran ni onha se helvetin kiva olla jossain vitun bussissa tai yleensäkään missään silleen ku sattuu. Ihan jo pelkkä lievä kipukin on sellanen että en kestäis semmosenkaan kanssa olla koska se sit voi johtaa paniikkiin siitä et noni nyt se saattaa täst pahentua viel. Huutista kerran olin jossain tampereel (2017) ja mul sattu siel vatsaan ja oli se hetkittäin karseeta mut silti pystyin olla siel enkä nykyään ymmärrä että miten helvetissä. Kuten myös kerran joensuussa oli aivan vitu hirveetä, sattu vatsaa koko vitun yö ja se oli yhtä helvettiä, ei enää ikinä joensuuhun xDd ja nää siis on ollu tosiaa 2017 ja 2018 muistaakseni, et sillonkin on ollu jo näit helvetillisii kipui, mut jotenki vaa pystyin liikkuu ja uskalsin. nyt ei tulis kuuloonkaan, hyperventilointi alkaa jo pelkästä ajatuksesta että nousisin bussiin. Haluatko kertoa miten vitussa sä et oikeasti pelkää siellä bussissa että alkaa sattuu vatsaan jne? Mä en oikeesti tajua tätä miten ihmiset pystyy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 83774, member: 34"] Minäkin normaalisti oon tykännyt mutta enää en uskalla. Meen hirveeseen paniikkiin. Muistan kuinka mukava oli mennä kouluun kun oli pitkä bussimatka ja sai vaan kuunnella musaa ja hengähtää eikä tarvinnut (yleensä) puhua ihmisille ellei joku sitten bussissa puhunu. Mutta tälle pelolle on monia muitakin syitä mutta siis yks syy on just nää vatsakivut ja nää. En tajuu yhtään jos sullakin kerta on vatsakipuja ja jännitysvatsaa tai jotaki vastaavaa ni miten helvetissä uskallat bussiin. Mä en enää vaan pysty. En ymmärrä miten se sillon ennen suju ku vettä vaan? Vaikka mulla oli silloinkin ihan sama kun nyt vaikka ehkä osittain vähän lievempänä tai en tiiä. Niiku oikeesti jos sattuu about joka päivä vatsaan ainakin jonki verran ni onha se helvetin kiva olla jossain vitun bussissa tai yleensäkään missään silleen ku sattuu. Ihan jo pelkkä lievä kipukin on sellanen että en kestäis semmosenkaan kanssa olla koska se sit voi johtaa paniikkiin siitä et noni nyt se saattaa täst pahentua viel. Huutista kerran olin jossain tampereel (2017) ja mul sattu siel vatsaan ja oli se hetkittäin karseeta mut silti pystyin olla siel enkä nykyään ymmärrä että miten helvetissä. Kuten myös kerran joensuussa oli aivan vitu hirveetä, sattu vatsaa koko vitun yö ja se oli yhtä helvettiä, ei enää ikinä joensuuhun xDd ja nää siis on ollu tosiaa 2017 ja 2018 muistaakseni, et sillonkin on ollu jo näit helvetillisii kipui, mut jotenki vaa pystyin liikkuu ja uskalsin. nyt ei tulis kuuloonkaan, hyperventilointi alkaa jo pelkästä ajatuksesta että nousisin bussiin. Haluatko kertoa miten vitussa sä et oikeasti pelkää siellä bussissa että alkaa sattuu vatsaan jne? Mä en oikeesti tajua tätä miten ihmiset pystyy. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja