Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Amislainen" data-source="post: 83808" data-attributes="member: 28"><p>Joo en tiiä kuuluuko tää asia tänne mut joo vottu itken itteni varmaam tänä yönä uneen koska itkettää niin paljon se et ku oon ainakin kolme kertaa tupakista jääny kii ja oon sit joka kerta alottanu hetken päästä taas uudestaan salaa polttaa tupakkia niin harmittaa se et kun oon omalla toiminnallani lisänny luottamusongelmia että äiti ei kunnolla pysty luottamaan muhun kuun oon useamman kerran jääny just tupakista kii ja sit myös itkettää se et ku välil vastaan sille niin äkäsesti tai et jos oon selittäny jotain jä äiti ei sit oo kuullu ja sit se kysyy et niin mitä sanoit niin ait hermostun sille ja sit tulee paha olo siitä kun oon huutanu tai muuten äkäsesri sanonu vaikka en oo tarkottanu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amislainen, post: 83808, member: 28"] Joo en tiiä kuuluuko tää asia tänne mut joo vottu itken itteni varmaam tänä yönä uneen koska itkettää niin paljon se et ku oon ainakin kolme kertaa tupakista jääny kii ja oon sit joka kerta alottanu hetken päästä taas uudestaan salaa polttaa tupakkia niin harmittaa se et kun oon omalla toiminnallani lisänny luottamusongelmia että äiti ei kunnolla pysty luottamaan muhun kuun oon useamman kerran jääny just tupakista kii ja sit myös itkettää se et ku välil vastaan sille niin äkäsesti tai et jos oon selittäny jotain jä äiti ei sit oo kuullu ja sit se kysyy et niin mitä sanoit niin ait hermostun sille ja sit tulee paha olo siitä kun oon huutanu tai muuten äkäsesri sanonu vaikka en oo tarkottanu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja