Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Amislainen" data-source="post: 84181" data-attributes="member: 28"><p>Niin ja siis syyslomalla kun minä ja mun aksosvelo oltiin samaan aikaan tampereella ku sukulaiset ja iskä asuu siel niin oltiin sit mummun ja vaarin ja iskän kaa kattomas iskälle sen kotiin uutta sohvaa niin sielläkin kaksosveli alko ärsyttää mua et jos en mee eri suuntaan siel kaupas niin alkaa mummulle puhuu mun polttamisesta mut sit myöhemmin ku istuin siel kaupas jossain sohvalla tuli pyytään anteeks et härnäs mua et ei ollukkaan kertomas ja ku siis oon yhes moporyhmäs jossa just kysytään et onks nuuskaa myydä ja joskus oon kysyny siel et onks jollain tupakkia nakata jos itel ei oo ollu ja sit paska homma on se et jotain mun veljen kavereita ehkä saattaa olla siel niin sit veli just alkaa härnää et on kavereilta kuullu et oon kysyny paljon tupakkia ja väitti et yks sen entinen luokkalaisen sisko kun on mun kaveri niin veli vöitti et tää mun kaveri ois mulle ostanu kaljaa ku oisin muka pyytäny vittu ku en ees oo pyytäny eikä tää mun kaveri oo ees sen veljelle jertonu et se on mulle ostanu yhen alkoholij ei oman kerran niin vittu et kaksosveli keksii omia juttuja joo toi tupakki juttu on totta et oon ehkä kaks kertaa kysyny siel ryhmäs onko jollain tupakkia nakata mut toi kaljan pyutäminen ei oo totta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amislainen, post: 84181, member: 28"] Niin ja siis syyslomalla kun minä ja mun aksosvelo oltiin samaan aikaan tampereella ku sukulaiset ja iskä asuu siel niin oltiin sit mummun ja vaarin ja iskän kaa kattomas iskälle sen kotiin uutta sohvaa niin sielläkin kaksosveli alko ärsyttää mua et jos en mee eri suuntaan siel kaupas niin alkaa mummulle puhuu mun polttamisesta mut sit myöhemmin ku istuin siel kaupas jossain sohvalla tuli pyytään anteeks et härnäs mua et ei ollukkaan kertomas ja ku siis oon yhes moporyhmäs jossa just kysytään et onks nuuskaa myydä ja joskus oon kysyny siel et onks jollain tupakkia nakata jos itel ei oo ollu ja sit paska homma on se et jotain mun veljen kavereita ehkä saattaa olla siel niin sit veli just alkaa härnää et on kavereilta kuullu et oon kysyny paljon tupakkia ja väitti et yks sen entinen luokkalaisen sisko kun on mun kaveri niin veli vöitti et tää mun kaveri ois mulle ostanu kaljaa ku oisin muka pyytäny vittu ku en ees oo pyytäny eikä tää mun kaveri oo ees sen veljelle jertonu et se on mulle ostanu yhen alkoholij ei oman kerran niin vittu et kaksosveli keksii omia juttuja joo toi tupakki juttu on totta et oon ehkä kaks kertaa kysyny siel ryhmäs onko jollain tupakkia nakata mut toi kaljan pyutäminen ei oo totta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja