Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Amislainen" data-source="post: 84696" data-attributes="member: 28"><p>Niin on ja ei ne mun kaverit oo viel sanonu et niitä haittaa et poltan tai käytän nuuskaa esim yks tyttöpuoli en kaveri ja yks toinen kaveri jonka kaa mentiin kauppaan ruokavälkäl niin sit mun yhen toisen kaverin joka itekki käyttää nuuskaa niin sen poikaystävä tuli vasyaan ja kysy sit mun näitten kahen laverin kuulleen et onks mul nakkaa säkkiä ja noh mä sit annoin niin tää tyttö vaan nauro ku mä vähän epäröin et annanko vai en ku luulin et nää mun kaks kaveria alkais valittaa et mitä mä nuuskaa käyttää noh ei aökanu tai noh se toinen poikapuolinen kaveri alko kyselee ja väitti et oisin valehdellu sille eträ en nuuskaa käytä ku en oo sille kertonu et käytän nuuskaa vittu se ties kyl tupakista mut en oo nuuskasta kertonu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amislainen, post: 84696, member: 28"] Niin on ja ei ne mun kaverit oo viel sanonu et niitä haittaa et poltan tai käytän nuuskaa esim yks tyttöpuoli en kaveri ja yks toinen kaveri jonka kaa mentiin kauppaan ruokavälkäl niin sit mun yhen toisen kaverin joka itekki käyttää nuuskaa niin sen poikaystävä tuli vasyaan ja kysy sit mun näitten kahen laverin kuulleen et onks mul nakkaa säkkiä ja noh mä sit annoin niin tää tyttö vaan nauro ku mä vähän epäröin et annanko vai en ku luulin et nää mun kaks kaveria alkais valittaa et mitä mä nuuskaa käyttää noh ei aökanu tai noh se toinen poikapuolinen kaveri alko kyselee ja väitti et oisin valehdellu sille eträ en nuuskaa käytä ku en oo sille kertonu et käytän nuuskaa vittu se ties kyl tupakista mut en oo nuuskasta kertonu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Teen kyllä välillä mun elämästä aika vaikeeta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja