Ruoka Teidän terveellisempien juomien reseptit? Siis esimerkiksi paljon sokeria sisältävien limujen ja mehujen korvaamiseksi...

Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Otsikko. :)

Satuin ite kokeilemaan sekottaa tollaseen maustamattomaan hiilihapotettuun veteen limemehua ja vitsi et siit tuli hyvää! Mun mielestä toi maistuu vähän spritelta, mut ei vaan niin makeelta. Melkein voisin korvata jatkossa limut tolla.

Mut rupesin miettii et tiiättekö te mitään vastaavanlaisia juomareseptejä? Toi limen/sitruunan lisääminen (kivennäis)veteen taitaa olla ihan basic juttu, niin mietin et olis kiva oppia jotain erikoisempiaki reseptejä. :')
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Jäätee.

Keitä jotain hyvää teetä, lisää vaikka sitruunaa ja hunajaa maun mukaan, jäähdytä, nauti.

Mä yleensä vielä ns. laimennan sitä vedellä niin, että teen maku on aika lievä. Kokeilemalla selviää mistä tykkäät.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Tätä ei ehkä haeta, mutta itse laitan elektrolyyttijauhetta veteen + jäitä + tuoreita mansikoita.
Tuo elektrolyyttijauhe tekee gutaa helteillä, sitä käytetään normaalisti urheilusuoritusten tai vaikkapa saunomisen jälkeen.
 
Ylös Pohja