Yliopisto tein matikan kurssin paria tehtävää

Yliopisto, korkeakoulu.

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
koko päivän epäonnistuen aina vaan uudelleen ja uudelleen. nämä kaksi tehtävää olivat hyvin yksinkertaisia ja osasin ne melkeen silmät kiinni vielä eilen. itku silmissä ja hiuksia repien tunti toisensa jälkeen yritin uudelleen. löysin virheen - olin laskenu vähennyslaskun yhteenlaskun sijaan :))) kyllä olen aivan loistava matemaatikko.

samaan syssyyn vois kertoo senki et sain toisen asteen polynomille kolme nollakohtaa. että sellasta tänään. oiskohan aika pitää tauko?
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Joo, toi oli kauheeta lukioaikoina, ei tullut matikasta mitään (aina meni joku väärin) ja nyt feilasin insinöörin pääsykokeen matikan takia :D siksi musta tuli alunperin humanisti.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Joo, toi oli kauheeta lukioaikoina, ei tullut matikasta mitään (aina meni joku väärin) ja nyt feilasin insinöörin pääsykokeen matikan takia :D siksi musta tuli alunperin humanisti.
onneks opiskelen matikkaa yliopistossa nii eihän mitään matikan taitoja tarvi :))
okei olin eile opiskellu koko päivän pitämättä taukoi nii ehkä jo iha ymmärrettävää et tulee tyhmiä virheitä
 
Ylös Pohja