Keho Tein raskaustestin

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mun mielestä siinä näky haamuviiva. Pelottaa mut käyn maanantaina lääkärissä.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Mulla näytti vasta kolmas positiivista D: En luota noihin testeihin kyllä enää.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
2 päivän päästä uutta testiä, jos se näkyy edelleen niin oot raskaana
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Voisin varmaan tännekin päivitellä. Soitin tällä viikolla terveyskeskukseen ja sieltä ne sano et mun pitäs soittaa neuvolaan. No olin kipeenä niin soitto sinne veny. Sit kun soitin sinne niin ne sano sieltä et eivät pysty ottaa ketään, ilmeisesti siellä on tosi vähän porukkaa töissä nyt. Sit otin yhteyttä tänään tähän kyseiseen mieheen jonka kanssa olin ja tarkistin siltä vielä et onks sillä jotain sukupuolitautia. Omat oireet on nimittäin niin outoja, mut mies sano käyneensä just testeissä ja kaikki näytti negaa. Aattelin et soitan taas maanantaina terveyskeskukseen ja vaadin niitä tutkimaan mut ja tarkistamaan oonko raskaana. En luota enään yhteenkään testiin.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Voisin varmaan tännekin päivitellä. Soitin tällä viikolla terveyskeskukseen ja sieltä ne sano et mun pitäs soittaa neuvolaan. No olin kipeenä niin soitto sinne veny. Sit kun soitin sinne niin ne sano sieltä et eivät pysty ottaa ketään, ilmeisesti siellä on tosi vähän porukkaa töissä nyt. Sit otin yhteyttä tänään tähän kyseiseen mieheen jonka kanssa olin ja tarkistin siltä vielä et onks sillä jotain sukupuolitautia. Omat oireet on nimittäin niin outoja, mut mies sano käyneensä just testeissä ja kaikki näytti negaa. Aattelin et soitan taas maanantaina terveyskeskukseen ja vaadin niitä tutkimaan mut ja tarkistamaan oonko raskaana. En luota enään yhteenkään testiin.
Entä luotatko yhteenkään mieheen?
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Voisin varmaan tännekin päivitellä. Soitin tällä viikolla terveyskeskukseen ja sieltä ne sano et mun pitäs soittaa neuvolaan. No olin kipeenä niin soitto sinne veny. Sit kun soitin sinne niin ne sano sieltä et eivät pysty ottaa ketään, ilmeisesti siellä on tosi vähän porukkaa töissä nyt. Sit otin yhteyttä tänään tähän kyseiseen mieheen jonka kanssa olin ja tarkistin siltä vielä et onks sillä jotain sukupuolitautia. Omat oireet on nimittäin niin outoja, mut mies sano käyneensä just testeissä ja kaikki näytti negaa. Aattelin et soitan taas maanantaina terveyskeskukseen ja vaadin niitä tutkimaan mut ja tarkistamaan oonko raskaana. En luota enään yhteenkään testiin.
Jännä että tommosetki asiat tehään vaikeiks :D tai siis luulis että halutaan että porukka selvittää onks ne raskaana??
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,565
Suosittelen tekemään muutaman päivän päästä uuden testin. Haamuviiva voi tarkoittaa esim että testi on vähän liian aikaiseen tehty ettei 2 viivaa saada kunnolla vielä näkyviin. Minkälaisia oireita sulla on sitten?
Näin raskaana olevana voin jo vähän kertoa mikä on normaalia raskausoiretta xd ja puoltoista vuotias tyttökin niin kyllä tässä tiedetään näistä xd
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Kävin tossa eilen lääkärissä. Ei oo mitään tulehdukseen viittaavaa ja sanoin siitä testistä niin se laitto mulle labraan lähetteen. Kävin tänään antamassa sinne näytteen et nyt sit vaan odotellaan.
 
Ylös Pohja