Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Teinpäs just positiivisen koronatestin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 94255" data-attributes="member: 1348"><p>Juu ei oo onneks pahentunu. :D Käytännös muuten normaali olo mut sitä tulee aivasteltuu aina välil ja sillon kyl lähtee limaa kans.. Mut tosiaan muuten normaali olo.</p><p></p><p>Huomen pitäs saada ohjeistusten mukaan poistuu kotootaki jo. Tosin käyn varmaan vaan hakee lääkkeet, ruokaa, lisää koronatestejä ja sit pakenen taas neljän seinän sisälle jokskuks aikaa mikäli koronatesti sattuis näyttää viel positiivista sillon. Mut pakko hakee unilääkkeet nyt ainaki ku oon nyt pari yötä jo joutunu nukkuu rauhottavien avulla ja se nyt ei oo pitkällä juoksulla kauheen fiksu ratkasu ku parempiaki unilääkkeitä olis jos vaa pääsis hakee.</p><p></p><p>Koen omalla tavallani et oon tosi onnekas et sairastuin tohon (olkoonki et mul on kolme rokotusta tosiaan jo pohjalla) mut niinku itelle toi on vähän ku olis ottanu viel neljännen rokotuksen. Tai ku mun oireet on niin lieviä et tää on melkeinpä vaa ku joku arpajaisvoitto (ei oikee voi sanoo et lottovoitto mut pieni voitto kuitenki, haha).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 94255, member: 1348"] Juu ei oo onneks pahentunu. :D Käytännös muuten normaali olo mut sitä tulee aivasteltuu aina välil ja sillon kyl lähtee limaa kans.. Mut tosiaan muuten normaali olo. Huomen pitäs saada ohjeistusten mukaan poistuu kotootaki jo. Tosin käyn varmaan vaan hakee lääkkeet, ruokaa, lisää koronatestejä ja sit pakenen taas neljän seinän sisälle jokskuks aikaa mikäli koronatesti sattuis näyttää viel positiivista sillon. Mut pakko hakee unilääkkeet nyt ainaki ku oon nyt pari yötä jo joutunu nukkuu rauhottavien avulla ja se nyt ei oo pitkällä juoksulla kauheen fiksu ratkasu ku parempiaki unilääkkeitä olis jos vaa pääsis hakee. Koen omalla tavallani et oon tosi onnekas et sairastuin tohon (olkoonki et mul on kolme rokotusta tosiaan jo pohjalla) mut niinku itelle toi on vähän ku olis ottanu viel neljännen rokotuksen. Tai ku mun oireet on niin lieviä et tää on melkeinpä vaa ku joku arpajaisvoitto (ei oikee voi sanoo et lottovoitto mut pieni voitto kuitenki, haha). [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Teinpäs just positiivisen koronatestin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja