Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tekee mieli jäädä kotiin ihan vaan sen takia, että tää on kolmas kerta kun en oo tehny matikan läksyjä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 69380" data-attributes="member: 289"><p>et oo laiska. mä en usko laiskuuteen, vaan uskon et se on kapitalistisen yhteiskunnan keksimä asia (= kun et oo tehokas eli et "tuota" mitään yhteiskunnalle). mä uskon, et sitä matikan opettajaakaan ei oikeesti haittaa, jos läksyi ei oo tullu tehtyä. varsinkin, jos tuntuu silt et aivot on ihan solmussa eikä saa mitään tehtyä, vaik haluiskin D: enkä mä usko, et silläkää on välii, et oot usein myöhäs. ainaki jos ny järjellä mietin, ni muutaman minuutin myöhästyminen ei vaikuta mihinkään mitenkään - jos jonku mielest vaikuttaa ni onneks olkoo. </p><p></p><p>ymmärrän sen, et sul on huono omatunto. mut sul ei tarvii olla, ei todellakaan tarvii D: se on hyvä asia, et sä tunnet sun omat rajat ja tunteet ja tiedät, millon ei vaan tuu mitään. ja se on ihan ok et aina ei pysty. ja niin, varsinki jos oot alaikänen ni sun äiti voi ilmottaa opettajalle sun poissaolosta. imo ja kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos on henkisest huono olla ja on mahis jäädä kotiin ni on melkeen parempi jäädä kotiin.</p><p></p><p>tsemppiä!! onneks on se psykologi huomen ni pääsee purkamaan oloa D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 69380, member: 289"] et oo laiska. mä en usko laiskuuteen, vaan uskon et se on kapitalistisen yhteiskunnan keksimä asia (= kun et oo tehokas eli et "tuota" mitään yhteiskunnalle). mä uskon, et sitä matikan opettajaakaan ei oikeesti haittaa, jos läksyi ei oo tullu tehtyä. varsinkin, jos tuntuu silt et aivot on ihan solmussa eikä saa mitään tehtyä, vaik haluiskin D: enkä mä usko, et silläkää on välii, et oot usein myöhäs. ainaki jos ny järjellä mietin, ni muutaman minuutin myöhästyminen ei vaikuta mihinkään mitenkään - jos jonku mielest vaikuttaa ni onneks olkoo. ymmärrän sen, et sul on huono omatunto. mut sul ei tarvii olla, ei todellakaan tarvii D: se on hyvä asia, et sä tunnet sun omat rajat ja tunteet ja tiedät, millon ei vaan tuu mitään. ja se on ihan ok et aina ei pysty. ja niin, varsinki jos oot alaikänen ni sun äiti voi ilmottaa opettajalle sun poissaolosta. imo ja kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos on henkisest huono olla ja on mahis jäädä kotiin ni on melkeen parempi jäädä kotiin. tsemppiä!! onneks on se psykologi huomen ni pääsee purkamaan oloa D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tekee mieli jäädä kotiin ihan vaan sen takia, että tää on kolmas kerta kun en oo tehny matikan läksyjä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja