Opiskelu Teki taas tänään matikan tunnilla mieli itkeä

Opiskelu ja itseopiskelu

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Kun en pysynyt perässä mutta en kehdannut sanoa kun en aina halua olla se jota muut joutuu odottamaan ja välillä menen ihan solmuun jos pitää kopioida esim ruotsin sanat taululta vihkoon tai korjata ne samalla kun ope lukee ni pika vauhtia läpi ja sitten taas on vääriä sanoja väärillä rivelillä ja oon taas ihan solmussa
Ja siis ei mua se "itketä" et en osaa vaan kun menee siitä kaikesta informaatiosta vähän niin kun lukkoon ja tekis mieli vaan repiä hiukset päästä
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Voi ei :( voisiko sulla olla lukihäiriö? Teet siihen tahtiin kun pystyt ja pyydät opettajalta josko materiaali löytyisi jostain, niin voit kirjoittaa kotona rauhassa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Voi ei :( voisiko sulla olla lukihäiriö? Teet siihen tahtiin kun pystyt ja pyydät opettajalta josko materiaali löytyisi jostain, niin voit kirjoittaa kotona rauhassa.
Ei oo todettu yhtään mitään.
Ja siinähän se vielä onkin kun en kotona oikein saa tehtyä sitten mitään (ainakaan ajoissa vaan se on just myöhään illasta koska en tiedä) niin haluisin saada mahd paljon tunnilla tehtyä.
Ja oon opelle laittanut kokeen palautteeseen ja vastas että "saat laskee sen rauhassa loppuun" mut ei se oikein vastannut mun ongelmaani kun se oli siinä että jos teen sitä niin sitten en taas seuraa sen opetusta enkä osaa seuraavaa asiaa => menee aikaa enemmän jne.
Sama esim äikässä jos pitää muistiinpanoja kirjottaa ja se puhuu yhtäaikaa niin en "ymmärrä" sen puhetta mut se häiritsee kuitenkin just sen verran et en ymmärrä kirjottamaanikaan.
Pitääpä muista tämäkin asia mainita sitten koulupsykalla ens viikolla
 
Ylös Pohja