Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Teki taas tänään matikan tunnilla mieli itkeä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 7509" data-attributes="member: 56"><p>Ei oo todettu yhtään mitään.</p><p>Ja siinähän se vielä onkin kun en kotona oikein saa tehtyä sitten mitään (ainakaan ajoissa vaan se on just myöhään illasta koska en tiedä) niin haluisin saada mahd paljon tunnilla tehtyä.</p><p>Ja oon opelle laittanut kokeen palautteeseen ja vastas että "saat laskee sen rauhassa loppuun" mut ei se oikein vastannut mun ongelmaani kun se oli siinä että jos teen sitä niin sitten en taas seuraa sen opetusta enkä osaa seuraavaa asiaa => menee aikaa enemmän jne.</p><p>Sama esim äikässä jos pitää muistiinpanoja kirjottaa ja se puhuu yhtäaikaa niin en "ymmärrä" sen puhetta mut se häiritsee kuitenkin just sen verran et en ymmärrä kirjottamaanikaan.</p><p>Pitääpä muista tämäkin asia mainita sitten koulupsykalla ens viikolla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 7509, member: 56"] Ei oo todettu yhtään mitään. Ja siinähän se vielä onkin kun en kotona oikein saa tehtyä sitten mitään (ainakaan ajoissa vaan se on just myöhään illasta koska en tiedä) niin haluisin saada mahd paljon tunnilla tehtyä. Ja oon opelle laittanut kokeen palautteeseen ja vastas että "saat laskee sen rauhassa loppuun" mut ei se oikein vastannut mun ongelmaani kun se oli siinä että jos teen sitä niin sitten en taas seuraa sen opetusta enkä osaa seuraavaa asiaa => menee aikaa enemmän jne. Sama esim äikässä jos pitää muistiinpanoja kirjottaa ja se puhuu yhtäaikaa niin en "ymmärrä" sen puhetta mut se häiritsee kuitenkin just sen verran et en ymmärrä kirjottamaanikaan. Pitääpä muista tämäkin asia mainita sitten koulupsykalla ens viikolla [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Teki taas tänään matikan tunnilla mieli itkeä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja