Teki tänään taas mieli huutaa opettajalle että

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Että "turvat tukkoon minä yritän keskittyä"
Kun meidän piti tehdä persoonallisuus testi joka oli mielestäni hankala jo valmiiksi ja opettaja kälätti kovaan ääneen kaikkea turhaa.
Teki myös mieli itkeä ja repiä hiukset päästä kun ei tullut mitään ja olin toisiksi viimeinen lähtevä oppilas ja minun jälkeen jäi vain se jolla oli ollut ongelmia tallentaa se. Minä en ehtinyt edes ajatella tallentamista
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Mua väsyttää ja vähän tekis mieli itkeä kun en jaksais tehä kouluhommia ja on pää täynnä mössöä ja tahmaa ja kaikki toimii hitaasti ja äkkiliikkeet tuntuu vähän ikävältä. Kuin päänsärky ilman kipua
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mie muistan kerran viime lukuvuonna (ysillä) kun meillä oli ruotsin testi, ja joku helkkarin kovaääninen avustaja tuli sit säätämään siihen jonkun tietokoneen kanssa ja laitto siihen jotain ruotsinkielisiä videoita testatakseen niiden toimivuutta, totta kai äänet täysillä vielä.. sillon teki mieli sanoo pari valittua sanaa, oikeesti v*tuttaa edelleen :D:: Älys se sentään pahotella sitä kuitenkin ettei vaan lähteny tuppisuuna pois, mutta aaah, en voi ymmärtää miten joku on noin puupää että tulee kesken SANARIN (tai kokeen tai jonkun tommosen oppimista mittaavan testin) aikana häiriköimään tuolla tavalla..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Mie muistan kerran viime lukuvuonna (ysillä) kun meillä oli ruotsin testi, ja joku helkkarin kovaääninen avustaja tuli sit säätämään siihen jonkun tietokoneen kanssa ja laitto siihen jotain ruotsinkielisiä videoita testatakseen niiden toimivuutta, totta kai äänet täysillä vielä.. sillon teki mieli sanoo pari valittua sanaa, oikeesti v*tuttaa edelleen :D:: Älys se sentään pahotella sitä kuitenkin ettei vaan lähteny tuppisuuna pois, mutta aaah, en voi ymmärtää miten joku on noin puupää että tulee kesken SANARIN (tai kokeen tai jonkun tommosen oppimista mittaavan testin) aikana häiriköimään tuolla tavalla..
No siis miimpä ja kun ne selittää semmosta "tärkeetä" asiaa et pitäis muka pystyä vielä kuuntelemaan sitäkin ja kun se sanoi ne samat asiat moneen kertaan.
Eikö ihmiset oo kuullut kuiskaamisesra kun neuvotaan yhtä oppilasta? Onko aina pakko huutaa?
 
Ylös Pohja