Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tekisi mieli ostaa koti täyteen kasveja, mutta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="rätvänä" data-source="post: 5031" data-attributes="member: 260"><p>Juu mullakin on harrastuksena huonekasvien murhaaminen ja/tai hidas hengiltä kiduttaminen (kissoja ei ole, mut jaksamattomuutta kyllä ja lisäksi oon pitkiä aikoja poissa), silti suunnittelen tämän tästä että hei oispa kiva alkaa kasvattamaan viidakkoa :D Sellaisiakin kasveja oon kokeillut joille kelpais pitkä kasteluväli, mut heidät taas onnistun kosteuttamaan kuoliaaksi, levätköön rauhassa raukat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rätvänä, post: 5031, member: 260"] Juu mullakin on harrastuksena huonekasvien murhaaminen ja/tai hidas hengiltä kiduttaminen (kissoja ei ole, mut jaksamattomuutta kyllä ja lisäksi oon pitkiä aikoja poissa), silti suunnittelen tämän tästä että hei oispa kiva alkaa kasvattamaan viidakkoa :D Sellaisiakin kasveja oon kokeillut joille kelpais pitkä kasteluväli, mut heidät taas onnistun kosteuttamaan kuoliaaksi, levätköön rauhassa raukat. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tekisi mieli ostaa koti täyteen kasveja, mutta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja