Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
The Sims -pelit
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettu käyttäjänimi 43" data-source="post: 7192" data-attributes="member: 88"><p>Voin kyllä suositella Simssien pelaamista, onhan se tosi hauskaa ajanvietettä. Mä tosiaan tykkään eniten kolmosesta ja suosikkilisäreitä ovat ehkä Täyttä Elämää (koska perheeseen liittyvät sisällöt), Iltahuvit (tykkään Bridgeport-kaupungista, rakastan vampyyreita ja julkkissysteemi Bridgeportissa on hauska) ja Unelmaduuni (lisäsisältöä työntekoon/ammatteihin). Supernatural on kiva, jos tykkää fantasiasta (vampyyreiden lisäksi mm. ihmissudet ja keijut). Mikäli ei meinaa saada ideoita pelaamiseen niin suosittelen haasteita (googlella löytää useita), toi legacy challenge on varmaan mun ykköslemppari. Lyhyesti summattuna sen ideana on pelata 10 sukupolvea samalla perheellä ja samalla tontilla (ilman mitään koodeja), aloittaen ns. ihan nollasta.</p><p></p><p>Nelosen suhteen en oo paras puhumaan, koska oon pelannut sitä tosi vähän, kun en jotenkin kykene tottumaan siihen ja alan aina kaivata kolmosen avointa naapurustoa. Oon kyl kattonu paljon let's play -videoita nelosesta ja vaikuttaahan se tosi kivalta peliltä, etenkin lisäosien kanssa. Esim. simien luonti ja talojen rakennus on kyllä omankin kokemuksen mukaan siinä kivaa. Varmaan joskus itsekin siirryn pelaamaan nelosta jahka kyllästyn kolmoseen. :D</p><p></p><p>Mitään pelikonetta en omista ja oon melko vanhalla läppärilläni pystynyt ihan hyvin pelaamaan, tosin ihan kaikkia lisäreitä en viitsi kerrallaan pitää päällä. Lisäksi jos noita custom-juttuja alkaa latailemaan niin katsoisin vähän kriittisellä silmällä, että mitä ja mistä latailee.</p><p></p><p>Toivottavasti tästä oli ees vähän apua, kertokaa te muutkin vaikka tosta 4:stä, jos teille jotain tulee mieleen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettu käyttäjänimi 43, post: 7192, member: 88"] Voin kyllä suositella Simssien pelaamista, onhan se tosi hauskaa ajanvietettä. Mä tosiaan tykkään eniten kolmosesta ja suosikkilisäreitä ovat ehkä Täyttä Elämää (koska perheeseen liittyvät sisällöt), Iltahuvit (tykkään Bridgeport-kaupungista, rakastan vampyyreita ja julkkissysteemi Bridgeportissa on hauska) ja Unelmaduuni (lisäsisältöä työntekoon/ammatteihin). Supernatural on kiva, jos tykkää fantasiasta (vampyyreiden lisäksi mm. ihmissudet ja keijut). Mikäli ei meinaa saada ideoita pelaamiseen niin suosittelen haasteita (googlella löytää useita), toi legacy challenge on varmaan mun ykköslemppari. Lyhyesti summattuna sen ideana on pelata 10 sukupolvea samalla perheellä ja samalla tontilla (ilman mitään koodeja), aloittaen ns. ihan nollasta. Nelosen suhteen en oo paras puhumaan, koska oon pelannut sitä tosi vähän, kun en jotenkin kykene tottumaan siihen ja alan aina kaivata kolmosen avointa naapurustoa. Oon kyl kattonu paljon let's play -videoita nelosesta ja vaikuttaahan se tosi kivalta peliltä, etenkin lisäosien kanssa. Esim. simien luonti ja talojen rakennus on kyllä omankin kokemuksen mukaan siinä kivaa. Varmaan joskus itsekin siirryn pelaamaan nelosta jahka kyllästyn kolmoseen. :D Mitään pelikonetta en omista ja oon melko vanhalla läppärilläni pystynyt ihan hyvin pelaamaan, tosin ihan kaikkia lisäreitä en viitsi kerrallaan pitää päällä. Lisäksi jos noita custom-juttuja alkaa latailemaan niin katsoisin vähän kriittisellä silmällä, että mitä ja mistä latailee. Toivottavasti tästä oli ees vähän apua, kertokaa te muutkin vaikka tosta 4:stä, jos teille jotain tulee mieleen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
The Sims -pelit
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja