Suhteet The war is over

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Oon yrittäny vuosii saada meijän äitii pyytämään multa anteeks sitä miten se kohteli mua lapsen. Ja se on ollu ihan et se on muka jo pyytäny anteeks ja mitä lie diibadaabaa. Kunnes sil vissiin nyt meni jakeluun et en oo tulos jouluks kotiin enkä enää ikinä kotiin ennen ku se pyytää mult anteeks. Nii nyt se sit ns. nöyrty vihdoin pyytää anteeks. Eli the war is over. :oops:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
No hyvä et pyysi vihdoin anteeksi :) Toivottavasti myös tarkotti sitä
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Uskon et tarkotti. Sanoin sille aikasemmin et pistäisin itteni mieluummin jojoon ku tulisin sinne.. Ja sit ku jotain jankattiin viel nii sanoin et mä en oikeestikaan oo tulos enää koskaan kotiin jos se ei pyydä anteeks et jos se on fine sen suhteen et se ei nää enää ikin yhtä sen lapsistaan vaan siks et se on niin ylpee nii so be it. Nii uskon et se tajus et olin tosissani ja siin vaihees silleen et sen on pakko pyytää anteeks tai sit mikään ei koskaan muutu. Ja mä en muista et meijän äiti ois KOSKAAN sanonu et anteeks. Joten se oli iso asia et se sano niin, tarkotti tai ei. Mut oletan et jos se ei välittäis se ei ois pyytäny anteeks, koska jos se ei välittäis nii se ois ollu fine sen suhteen et se ei nää mua enää koskaan.
 
Ylös Pohja