Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tiedättekö sen tunteen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 16430" data-attributes="member: 34"><p><em>THAT'S ALL I NEED</em></p><p><em>A REMINDER THAT I COULD BE FREE</em> 😭😭😭😭🎶</p><p></p><p><em>I WAS WAITING ON ME TO BE ME</em> 🤧🤧🤧🤧</p><p></p><p>Okei mutta toi biisi saa mut aina tunteisiin D: ihme muuten että osaan vielä kirjottaa ku oon kuitenkin juonu jo aika monta, wtf. Sori puhun nyt täällä alkoholista väärä aihealue juuuuu mutta en jaks</p><p></p><p>AAAAAAA nyt mennään muuten niiiiiiiiiin syvälle tunteisiin, oikeesti tajuutteko että on maaliskuu ja kuuntelen edelleen näitä samoja kappaleita sillee juuughhhhdjfjfkgkg vittu joo</p><p></p><p>Meno on vähän sama kun sillon eräänä tammikuisena ryyppyiltana D': OIKEESTI aika vaan menee ja menee ja menee ja mä pysyn paikallaan?????????? Aaaaaa päätä särkee ja huono olo.</p><p></p><p><em>Siis laskekaa lasiin lisää juotavaa</em></p><p><em>en näistä öistä mitään saa</em></p><p><em>ilman sinua kai koskaan</em></p><p><em>öistä minä mitään saa</em></p><p></p><p>🤨 Tho.</p><p></p><p>Okei mutta meno on niin mitä vittua</p><p></p><p>Mä vaan 😭😭😭😭 HHHHHHHHH</p><p></p><p>en voi kuunnella beyoncen xo enää ilman että,,,, niin,,, mietin sitä,,, niin,,</p><p></p><p>Timppaa siis, tietty,,</p><p></p><p>Yäähhh oksettaa mut silti pakko kiskoa juomaa mikä mua vaivaa</p><p></p><p>En kuitenkaan selvästi oo pahassa kännissä ku kirjottaminen sujuu ihan hyvin vielä?</p><p></p><p></p><p></p><p>Jdjdkfkfkfkgkgkgkglrltkgkktkr KAIKKI TÄÄ AIKA</p><p>koko tää aika</p><p>Joulukuusta maaliskuuhun</p><p></p><p>HAHAHHHHHAHHHSH just äsken kuuntelin YouTubesta juon sut pois (tietenkin!!!!!!!) Ja nyt se tulee spotifyst :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD spotify knows what i'm doing</p><p></p><p>Hei tää nyt on ihan...... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HALUUN POIS</p><p></p><p>HEI</p><p></p><p>MISTÄ TÄÄLTÄ PÄÄSEE POIS</p><p></p><p>yäk tää tuo kunnon gaala-fläsärit</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 16430, member: 34"] [I]THAT'S ALL I NEED A REMINDER THAT I COULD BE FREE[/I] 😭😭😭😭🎶 [I]I WAS WAITING ON ME TO BE ME[/I] 🤧🤧🤧🤧 Okei mutta toi biisi saa mut aina tunteisiin D: ihme muuten että osaan vielä kirjottaa ku oon kuitenkin juonu jo aika monta, wtf. Sori puhun nyt täällä alkoholista väärä aihealue juuuuu mutta en jaks AAAAAAA nyt mennään muuten niiiiiiiiiin syvälle tunteisiin, oikeesti tajuutteko että on maaliskuu ja kuuntelen edelleen näitä samoja kappaleita sillee juuughhhhdjfjfkgkg vittu joo Meno on vähän sama kun sillon eräänä tammikuisena ryyppyiltana D': OIKEESTI aika vaan menee ja menee ja menee ja mä pysyn paikallaan?????????? Aaaaaa päätä särkee ja huono olo. [I]Siis laskekaa lasiin lisää juotavaa en näistä öistä mitään saa ilman sinua kai koskaan öistä minä mitään saa[/I] 🤨 Tho. Okei mutta meno on niin mitä vittua Mä vaan 😭😭😭😭 HHHHHHHHH en voi kuunnella beyoncen xo enää ilman että,,,, niin,,, mietin sitä,,, niin,, Timppaa siis, tietty,, Yäähhh oksettaa mut silti pakko kiskoa juomaa mikä mua vaivaa En kuitenkaan selvästi oo pahassa kännissä ku kirjottaminen sujuu ihan hyvin vielä? Jdjdkfkfkfkgkgkgkglrltkgkktkr KAIKKI TÄÄ AIKA koko tää aika Joulukuusta maaliskuuhun HAHAHHHHHAHHHSH just äsken kuuntelin YouTubesta juon sut pois (tietenkin!!!!!!!) Ja nyt se tulee spotifyst :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD spotify knows what i'm doing Hei tää nyt on ihan...... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HALUUN POIS HEI MISTÄ TÄÄLTÄ PÄÄSEE POIS yäk tää tuo kunnon gaala-fläsärit [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tiedättekö sen tunteen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja