Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tiedättekö sen tunteen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 16495" data-attributes="member: 34"><p>Mä en kestä sitä että tolerate it ei kerro oikeest varmaan sinne päinkään siit mikä mun tilanne on mut jostain hiton syystä tää puhuttelee vitusti liikaa. Lol.</p><p></p><p>Ahaha en jaksa.</p><p></p><p>Jotenki tuntuu että päivä päivältä tajuun sen vaa enemmän ja enemmän. Nään sen vaa koko ajan vahvemmin, päivä päivältä vahvemmin, etten pääse tästä mihinkään. Et tää ei mee pois. Ei vaikka odotan päivästä toiseen. Ei se muutu mihinkään. Tää on mun elämäntilanne tällä hetkellä ja mun täytyy hyväksyä se. Oon jumissa täs ja en muuta voi.</p><p></p><p>Tää on niin vitun vaikeeta. Ihan vitun sietämätöntä. Enkä uskalla puhua tästä. Saatan ehkä päästä puhumaan jossain vaiheessa ihan f2f mut mua pelottaa sen reaktio vaikka se pelko on todennäköisesti turhaa. Pelkään vaa et se sanoo sitä mitä kaikki. En jaksa kuunnella sitä eikä se auta mua. Se että joku jankkaa mulle sitä että se on julkkis ei auta mua yhtään. Tai et sanotaa et eks sä vois vaa tykätä jostain sellasest jonka sä tunnet. Nii. Ku en voi. En vaan voi.</p><p></p><p>Ja jos jotai nii noi pahentaa mun oloa. Sen takii mua pelottaa puhua tästä. Mutta kai se tyyppi on iha jees eikä oleta et pääsen täst yli. Ku sen pitäs nimenomaan parantaa mun oloa et pääsisin puhuu näist tunteist mut jaa saapa nähä.</p><p></p><p>En vaa oikeest jaksa tätä tuskaa joka ikinen vitun päivä. Ja joka yö nään unta siit tai ainakin lähes joka yö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 16495, member: 34"] Mä en kestä sitä että tolerate it ei kerro oikeest varmaan sinne päinkään siit mikä mun tilanne on mut jostain hiton syystä tää puhuttelee vitusti liikaa. Lol. Ahaha en jaksa. Jotenki tuntuu että päivä päivältä tajuun sen vaa enemmän ja enemmän. Nään sen vaa koko ajan vahvemmin, päivä päivältä vahvemmin, etten pääse tästä mihinkään. Et tää ei mee pois. Ei vaikka odotan päivästä toiseen. Ei se muutu mihinkään. Tää on mun elämäntilanne tällä hetkellä ja mun täytyy hyväksyä se. Oon jumissa täs ja en muuta voi. Tää on niin vitun vaikeeta. Ihan vitun sietämätöntä. Enkä uskalla puhua tästä. Saatan ehkä päästä puhumaan jossain vaiheessa ihan f2f mut mua pelottaa sen reaktio vaikka se pelko on todennäköisesti turhaa. Pelkään vaa et se sanoo sitä mitä kaikki. En jaksa kuunnella sitä eikä se auta mua. Se että joku jankkaa mulle sitä että se on julkkis ei auta mua yhtään. Tai et sanotaa et eks sä vois vaa tykätä jostain sellasest jonka sä tunnet. Nii. Ku en voi. En vaan voi. Ja jos jotai nii noi pahentaa mun oloa. Sen takii mua pelottaa puhua tästä. Mutta kai se tyyppi on iha jees eikä oleta et pääsen täst yli. Ku sen pitäs nimenomaan parantaa mun oloa et pääsisin puhuu näist tunteist mut jaa saapa nähä. En vaa oikeest jaksa tätä tuskaa joka ikinen vitun päivä. Ja joka yö nään unta siit tai ainakin lähes joka yö. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Tiedättekö sen tunteen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja