Ihastuminen Tiiättekö te sen et ku välillä puhutaan siitä rajasta kaverin ja "vähän enemmän" välillä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Siis meinaa ihan fyysistä rajaa et kui lähellä pystyt olee enne ku ns. rikot sen rajan

Tuli vaa mielee ku istun ihastuksen vieressä ja tässä on semmone metrin väli (en kehannu ihan viereen mennä) meijän välillä nii se tällä hetkellä se raja tuntuu muurilta 🥴 Mut kai sitä haaveilla saa haha
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Totta kai sitä haaveilla saa. Ihastuneena aina haluu olla mahdollisimman lähellä. :3
Mulla tullee vaa aina pakottava tarve rikkoo se raja vaikka en voi sitä tehä... Sillee ei se sinänsä satu mut tullee vaa sellane ehkä vähä epämukava olo ku en haluu tehä sen oloa epämukavaksi mut sit ite kärsin lol
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mulla tullee vaa aina pakottava tarve rikkoo se raja vaikka en voi sitä tehä... Sillee ei se sinänsä satu mut tullee vaa sellane ehkä vähä epämukava olo ku en haluu tehä sen oloa epämukavaksi mut sit ite kärsin lol
Joo, tiiän tunteen. XD
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
aa. Joo no mä tunnen ainakin tarvetta suunnilleen halaa tai sit vaistomaisesti ilman mitään loppuun vietyä päätöstä istahdan lähelle, mutta yleensä vastustan nuita kahta edelle mainittua just sellasella vähintään metrin välillä (niinkun oikeesti ois pienintäkään pelkoa xd)
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
aa. Joo no mä tunnen ainakin tarvetta suunnilleen halaa tai sit vaistomaisesti ilman mitään loppuun vietyä päätöstä istahdan lähelle, mutta yleensä vastustan nuita kahta edelle mainittua just sellasella vähintään metrin välillä (niinkun oikeesti ois pienintäkään pelkoa xd)
riippuu toki tilanteesta ja siitä miten hyvin ja kauan ollaan tunnettu ja sen omasta käytöksestä ja en todellakaan oo kuitenkaan kenenkään syliin hyppimäs tai tahallisesti tekemäs kenenkään oloo epämukavaks.

ja niin tuo voi olla tosiaan teidän oma rajanne. voi se myös johtua siitä, että sulla on tunteita ja sillä ei, että se on kuin muuri se väli.
 
Ylös Pohja