Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Todella yksinäinen olo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 85635" data-attributes="member: 34"><p>Jaa. Kiva.</p><p></p><p>Oon tosiaa tykänny hobista jo kauan, ihan helvetin kauan, mutta pahempi tää tilanne on ollu ainaki jostai 22.11. lähtien, ainakin gallerian mukaan oon sillon taas alkanu tallentaa kuvii hobist. Sitä ennen en vissiin ollu hetkeen taas ajatellut sitä. Tai jotain? Mut tosta lähtien oon nyt miettinyt sitä koko ajan ja tää edelleenkin vaan jatkuu.</p><p></p><p>Voin kertoo et tää on varmaa sata kertaa pahempaa ku olla rakastunu timppaan. Ei, miljoona kertaa pahempaa.</p><p></p><p>Sata miljoonaa kertaa pahempaa.</p><p></p><p>Tää vaan jatkuu, jatkuu ja jatkuu.</p><p></p><p>En enää pysty uskomaan et pääsen yli siitä. Mä en OIKEASTI pysty uskomaan. Ei tää tästä enää mihinkään lopu. Sama ois vaa hypätä sillalta alas tai jotain. Emmä jaksa edes ajatella. En oikeasti jaksa yhtään mitään.</p><p></p><p>Täs ei oo oikeasti edes mitään hauskaa enää.</p><p></p><p>Elämän on pakko olla jotain pahaa unta. Tää ei voi olla todellista.</p><p></p><p>Jotenki sitä aina vaa luottaa siihen ettei mitään pahaa tapahdu mutta näkeehän sen jo tässä et pahoja asioita tapahtuu eikä asialle voi mitään. Hobiinki mä rakastuin eikä mitään ollu tehtävissä.</p><p></p><p>Ei elämäs oo yhtään mitään järkee. Itse asiassa ihmettelen miten kukaan jaksaa elää. Varsinkin jos on rakastunut. Musy alkaa tuntua et mun elämä oli tässä. Kaikki on ihan toivotonta.</p><p></p><p>Vissiin itken taas vaa koko yön ja se siitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 85635, member: 34"] Jaa. Kiva. Oon tosiaa tykänny hobista jo kauan, ihan helvetin kauan, mutta pahempi tää tilanne on ollu ainaki jostai 22.11. lähtien, ainakin gallerian mukaan oon sillon taas alkanu tallentaa kuvii hobist. Sitä ennen en vissiin ollu hetkeen taas ajatellut sitä. Tai jotain? Mut tosta lähtien oon nyt miettinyt sitä koko ajan ja tää edelleenkin vaan jatkuu. Voin kertoo et tää on varmaa sata kertaa pahempaa ku olla rakastunu timppaan. Ei, miljoona kertaa pahempaa. Sata miljoonaa kertaa pahempaa. Tää vaan jatkuu, jatkuu ja jatkuu. En enää pysty uskomaan et pääsen yli siitä. Mä en OIKEASTI pysty uskomaan. Ei tää tästä enää mihinkään lopu. Sama ois vaa hypätä sillalta alas tai jotain. Emmä jaksa edes ajatella. En oikeasti jaksa yhtään mitään. Täs ei oo oikeasti edes mitään hauskaa enää. Elämän on pakko olla jotain pahaa unta. Tää ei voi olla todellista. Jotenki sitä aina vaa luottaa siihen ettei mitään pahaa tapahdu mutta näkeehän sen jo tässä et pahoja asioita tapahtuu eikä asialle voi mitään. Hobiinki mä rakastuin eikä mitään ollu tehtävissä. Ei elämäs oo yhtään mitään järkee. Itse asiassa ihmettelen miten kukaan jaksaa elää. Varsinkin jos on rakastunut. Musy alkaa tuntua et mun elämä oli tässä. Kaikki on ihan toivotonta. Vissiin itken taas vaa koko yön ja se siitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Todella yksinäinen olo
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja