Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
toivottavasti lukiossa on joku ihana johon voin ihastua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Kertokaapliis" data-source="post: 52521" data-attributes="member: 348"><p>Ihastuminen on hirveetä! Varsinkin jos se toinen osapuoli ei tuu koskaan tykkää susta ja oot ite tosi ihastunu nii on hirveetä vaan tykätä siitä ja samalla tietää että koskaan teistä ei tuu mitään :/ </p><p></p><p>Tykkäsin ite yhdestä pojasta 3 vuotta, ensin inhosin sitä tosi paljon ja sit yhtenä päivänä huomasin et sehän on ihan komee ja sen jälkeen rupesin ajattelemaan sitä enemmän ja pitkän aikaa kielsin iteltäni sen että tykkään siitä ja sitten jossakin kohtaa mä hyväksyin sen ja jossaki kohtaa huomasin et se oli tosi vahvaa ihastusta ja myöhemmin se muuttu rakkaudeks ja koskaan meistä ei tullu mitään, nyt oon kuitenkin onnellisesti parisuhteessa toisen kanssa ollut jo pari vuotta ja oon niin onnellinen että se on hän<3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kertokaapliis, post: 52521, member: 348"] Ihastuminen on hirveetä! Varsinkin jos se toinen osapuoli ei tuu koskaan tykkää susta ja oot ite tosi ihastunu nii on hirveetä vaan tykätä siitä ja samalla tietää että koskaan teistä ei tuu mitään :/ Tykkäsin ite yhdestä pojasta 3 vuotta, ensin inhosin sitä tosi paljon ja sit yhtenä päivänä huomasin et sehän on ihan komee ja sen jälkeen rupesin ajattelemaan sitä enemmän ja pitkän aikaa kielsin iteltäni sen että tykkään siitä ja sitten jossakin kohtaa mä hyväksyin sen ja jossaki kohtaa huomasin et se oli tosi vahvaa ihastusta ja myöhemmin se muuttu rakkaudeks ja koskaan meistä ei tullu mitään, nyt oon kuitenkin onnellisesti parisuhteessa toisen kanssa ollut jo pari vuotta ja oon niin onnellinen että se on hän<3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
toivottavasti lukiossa on joku ihana johon voin ihastua
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja