Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Toka jakso vituttaa jo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 116358" data-attributes="member: 474"><p>Jokanen palkki on täynnä, opo pitäs tunkee vielä johki (varmaa 2 kertaa viikos koulun jälkee) ja espanjaki ois itsenäisenä. Yhteensä siis 8,5 kurssii yhtee jaksoon, vittu jee</p><p></p><p>Käyn 3,5 vuoteen siks, että mulla on paljon kurssei ja ne ei vaa mahu 3 vuoteen. Nyt kaikki kurssit on kuitenki tungettu niin päin persettä kurssitarjottimeen, että ne pakkautuu tokaan jaksoon. Laskin sen varaan, että jotai kurssei vois jättää 5. jaksoon, mutta sinne jää nyt vaan kaks kurssii</p><p></p><p>Tiiän jo nyt, etten jaksa. Mitään kurssii ei voi siirtää mihkään, fi02 ois lukulomalla mutta sitä nyt en ainakaa jaksais ellen muuta koulun viereen (mahollista, mutta epätodennäköistä). Espanjan toki voi jättää pois, mutta se on mulle tosi tärkee ja tavallaan jopa rentouttava aine</p><p></p><p>Että mitäs helvettii teen? Siirränkö fi02 lukulomalle ja pakottaudun raahautuun paikan päälle (ja tekeen kokeen ylppäreiden kaa samoihin aikoihin), käyn sen 5. jaksos itsenäisenä ja teen kokeen seuraavana syksynä (meillä ei uusintoja kesäkuus jostai mahtavasta syystä) vai jätän paikalleen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 116358, member: 474"] Jokanen palkki on täynnä, opo pitäs tunkee vielä johki (varmaa 2 kertaa viikos koulun jälkee) ja espanjaki ois itsenäisenä. Yhteensä siis 8,5 kurssii yhtee jaksoon, vittu jee Käyn 3,5 vuoteen siks, että mulla on paljon kurssei ja ne ei vaa mahu 3 vuoteen. Nyt kaikki kurssit on kuitenki tungettu niin päin persettä kurssitarjottimeen, että ne pakkautuu tokaan jaksoon. Laskin sen varaan, että jotai kurssei vois jättää 5. jaksoon, mutta sinne jää nyt vaan kaks kurssii Tiiän jo nyt, etten jaksa. Mitään kurssii ei voi siirtää mihkään, fi02 ois lukulomalla mutta sitä nyt en ainakaa jaksais ellen muuta koulun viereen (mahollista, mutta epätodennäköistä). Espanjan toki voi jättää pois, mutta se on mulle tosi tärkee ja tavallaan jopa rentouttava aine Että mitäs helvettii teen? Siirränkö fi02 lukulomalle ja pakottaudun raahautuun paikan päälle (ja tekeen kokeen ylppäreiden kaa samoihin aikoihin), käyn sen 5. jaksos itsenäisenä ja teen kokeen seuraavana syksynä (meillä ei uusintoja kesäkuus jostai mahtavasta syystä) vai jätän paikalleen? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Toka jakso vituttaa jo
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja