Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Tokmannin kuulokkeet ei toimi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kuljeskelija" data-source="post: 59853" data-attributes="member: 63"><p>Osaisko joku kuulokenero selittää mikä näissä on vikana? </p><p></p><p>Nää on 4 päivää sitten ostettu, sillon toimi oikein hyvin. Nyt sitten alkoi toi liittäminen tökkimään. Laitan sen siihen, se ei joko ota vastaan ollenkaan tai jos ottaa se liitäntä kestää kymmenisen sekuntia ja sen jälkeen väittää ettei oo muka kuulokkeet kiinni. Ja vika on selvästi siinä kuulokkeiden liittimessä, koska liitin myös sonyn langalliset sankakuulokkeet, logitechin kuulokkeet ja vielä tigerin rikkinäiset kuulokkeet tähän kännykkään ja se toimi oikein hyvin. Mun äitin puhelimessa (nokia) nää kyseiset kuulokkeet taas toimii. Annoin ne sitte äitille. :/</p><p></p><p>Sitä vaan mietin että mikä noita vaivaa koska edelliset samanlaiset kuulokkeet toimi 5 kuukautta D:</p><p></p><p>Ja ne on ideale+ hp-3006 langalliset nappikuulokkeet </p><p>Mun puhelin on huawei y6 2018 ni onkohan sillä vaikutusta asiaan D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kuljeskelija, post: 59853, member: 63"] Osaisko joku kuulokenero selittää mikä näissä on vikana? Nää on 4 päivää sitten ostettu, sillon toimi oikein hyvin. Nyt sitten alkoi toi liittäminen tökkimään. Laitan sen siihen, se ei joko ota vastaan ollenkaan tai jos ottaa se liitäntä kestää kymmenisen sekuntia ja sen jälkeen väittää ettei oo muka kuulokkeet kiinni. Ja vika on selvästi siinä kuulokkeiden liittimessä, koska liitin myös sonyn langalliset sankakuulokkeet, logitechin kuulokkeet ja vielä tigerin rikkinäiset kuulokkeet tähän kännykkään ja se toimi oikein hyvin. Mun äitin puhelimessa (nokia) nää kyseiset kuulokkeet taas toimii. Annoin ne sitte äitille. :/ Sitä vaan mietin että mikä noita vaivaa koska edelliset samanlaiset kuulokkeet toimi 5 kuukautta D: Ja ne on ideale+ hp-3006 langalliset nappikuulokkeet Mun puhelin on huawei y6 2018 ni onkohan sillä vaikutusta asiaan D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Tokmannin kuulokkeet ei toimi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja